Carl Anton Trygg

Alla inlägg under november 2012

Av Anton Trygg - 13 november 2012 23:09

Hej! Det har varit en bra dag på tullängskolan. När det var slut kl 15:00. Då gick jag hem till Elevhemmet. Åt mat. Sen gick jag till bussen. och åkte till stortorget och hoppade av där. Och gick till kulturskolan. Och hade bild och form med Göran. Sen tog jag bussen hem till Elevhemmet. Jag satt och kollade lite på tv. Sen gick jag upp till övervåningen gjorde iordning mig. Och gick in och borta tänderna. Förut har jag prata med pappa och mamma. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla./Anton

Av Anton Trygg - 13 november 2012 22:56

Hej alla BLOGG-Vänner!! Ikväll spelade ÖREBRO HK borta mot SÖDERTÄLJE SK. Men ÖREBRO HK tog inte med någon tre poäng hem till Örebro. När matchen var slut då stog det 2-2 mellan SÖDERTÄLJE SK och ÖREBRO HK. Då varit det förlängning. Men efter ett tag då gjord SÖDERTÄLJE SK mål till 3-2. Här sitter det en sur och ledsen kille. och spelarna i ÖREBRO HK sur och ledsen för dom har förlorat. Men ÖREBRO HK fick iallafall 1 poäng. Och på torsdag spelar ÖREBRO HK mot MORA IK i behrns arena i Örebro. Då hoppas jag att ÖREBRO HK ta hem vinter med tre poäng. Nu ligger ÖREBRO HK fjärde plats i hockeyallsvenskan. Ha en bra tisdag på er alla BLOGG-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 13 november 2012 06:55

Hej! Nu är jag vaken. Jag ska gå upp och bädda sängen. Sen ska jag gå ner jag äta frukost. Gå upp till övervåningen och borta tänderna. Och klä på mig. Och sen kommer det en taxi och hämta mig och kör mig till tullängskolan där jag ska ha praktik. Ha en bra tisdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 13 november 2012 06:40

Hej! Igår på eftermiddag när jag var i skolan då börjar jag spela Wordfeud. för mina kompisar ville det. jag tyckte det var jätte roligt. Sen när jag kom hem till Elevhemmet då satt jag hela kvällen och spela Wordfeud. Det var faktiskt ett bra spel. Ha en bra tisdag.
/Anton

Av Anton Trygg - 12 november 2012 22:51

Hej. Idag har det varit bra i skolan. Sen när skolan var slut. Då åkte jag buss hem till Elevhemmet. Vi åt mat. Jag dukade bort maten. Varit vid datorn. Tittat på tv. Och duschat och borsta tänderna. Nu ska jag sova. Jag glömde att säga en sak. Att imorgon börjar min praov på tullängskolan. Det ska bli kul. Ha en bra natt på er alla folk. /Anton

Av Anton Trygg - 12 november 2012 09:58

Hej! Hemma i Ludvika väckte mamma mig halv 7. Då gick jag upp och klädde på mig. Och gick och åt frukost. Sen körde Alex mig till Ludvika station. Jag gick in till tåget. Och satte mig. Och åkte till Örebro centralstation. Och sen tog jag bussen till birgittaskolan. Ha en bra måndag på er alla folk. /Anton

Av Anton Trygg - 12 november 2012 00:15

Hej! Igår väckte mamma mig. Jag gick upp och åt frukost. Och klädde på mig. Sen kom Britt och hämta mig och mamma. Sen åkte vi till morfar på tunagården och hälsa på. Sen åkte vi till Storatunnakyrka och tände ljus och tittade. Vi åkte hem till Ludvika. När vi kom hem. Då körde Britt mig och mamma till mormor. För vi ska ta kort på henne och satta in på datorn. Och sen körde mormor mig och mamma till Ica matmäster för jag och mamma ska köpa sladbuffe. Och sen körde mormor mig och mamma hem. Mormor gick upp med oss till lägenheten. Och mormor hjälpte till och diskade. Och jag och Mamma åt salladen som vi hade Köpt. sen åkte mormor hem. Jag titta på datorn. Och var jag vid datorn. Sen tittade jag på solidan. Och åt jag mat. Och gjorde läxan. Nyss var jag inne och duscha och borsta tänderna. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 11 november 2012 01:14

Hej! I förrgår åkte jag tåg hem från Örebro till Ludvika station. Där mamma och mormor stog och väntade på mig. mormor körde upp oss till stan. Där mamma och jag gick ur bilen. Och gick till Handelsbanken och fixas kort. Och sen körde mormor hem mamma och jag. När vi kom hem då kom Alex hem. Sen gjorde Alex mat. Vi tittade på tv. Och jag har varit vid datorn. Sen sov jag. Idag väckte mamma mig och sen Alex. Vi åt frukost. Sen kom Andres. Alla vi fyra Alex körde oss till stan där jag och mamma hoppade av och gick inn i galleria. För dom skulle tag kort till mitt id. Sen åkte vi till Borlänge. Alex släppte av mig och Andres på kopplen. Och mamma och Alex åkte till morfar. Sen när dom var förtidiga. Då hämta dom mig och Andres. Vi åkte hem. Jag gjorde mat. Och tittade på tv och hockey. Och har varit vid datorn. Nu ska jag gå in och borsta tänderna. Och sen ska jag sova. Ha en bra natt på er alla folk. Jag glömde att berätta en sak att Sverige/tre kronor förlorade i hockey. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards