Carl Anton Trygg

Alla inlägg under november 2012

Av Anton Trygg - 19 november 2012 21:15

Hej! Imorse när jag skulle uppdatera min blogg då kunde jag Inge skriva på min mobil. Så nu få jag uppdatera min blogg på min iPad istället. Imorse väckte mamma mig i Ludvika. Och gick upp och klädde på mig. Och sen åt jag frukost. Sen körde Alex mig till Ludvika station. Jag gick in i tåget och vinka Hejdå till mamma. Och jag åkte tåg till Örebro Centralstationen. Sen åkte jag buss till järntorget. Och bytte buss där och åkte till slussgatan och hoppade av där. Och gick till birgittaskolan. Jag hade en bra dag i skolan. Sen åkte jag buss till elevhemmet. Vi har en ny elev här på elevhemmet som ska sova här. Sen åt vi mat. Jag har titta på tv. Och har varit lite vid datorn. Snart ska jag gå inn och duscha. Och sen sova. Ha en bra natt på er alla. Emil kåberg är min favoritspelare. /Anton.

Av Anton Trygg - 19 november 2012 20:41

EMIL KÅBERG NUMMER 27 I ÖREBRO HOCKEY. ÄR MIN FAVORITSPELARE. /ANTON. — på Elevhemmet

 

Av Anton Trygg - 18 november 2012 23:45

Hej! I fredag var det bra i skolan. Sen åkte jag buss till Örebro centralstation. Och åkte tåg där ifrån till Ludvika station. Där mamma väntade. Sen gick vi hem till Vasalunden. Vi gjorde mat. Vi tittade på tv. Jag har varit vid datorn. Sen sov jag sent. På lördag då sov jag länge till tio över ett. Jag gick upp och åt frukost. Sen titta jag på tv. Och varit vid datorn. Jag var inne hela dagen. Igen titta på tv. Och varit vid datorn. Sen sov jag. På söndag vakna jag lite tidigare. Jag gjord iordning jultidningar. Och sicka i väg på posten. Sen körde Anders mig och mamma till mormor för mamma gick Inn och hämta banakaka. Sen körde Anders mig och mamma till mm Matmäster för vi ska handla. Sen åkte vi hem. Vi gjorde mat. Titta på tv. Och datorn. Nyss duschat och borsta tänderna. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. Min favorit spelare i Örebro Hk heter Emil kåberg. /Anton

Av Anton Trygg - 18 november 2012 12:03

IK Oskarshamn - Örebro HK
Igår 18:00 Ishockey - Allsvenskan - Herr
3-5 (0-2, 1-2, 2-1)

Av Anton Trygg - 18 november 2012 00:12

 

Av Anton Trygg - 17 november 2012 21:16

Hej alla BLOGG-Vänner! ÖREBRO HK vann borta mot IK OSKARSHAMN i ARENA OSKARSHAMN MED 5-3. Gud vad jag älskar ÖREBRO HK. Jag hade koll hela matchen hur det stod i ett program som heter Sportstats i mobilen. Här sitter det en glad och stolt kille. Ha en bra kväll/natt på er alla BLOGG-Vänner. /Anton. — i Ludvika

 

Av Anton Trygg - 16 november 2012 06:58

Hej! ÖREBRO HK vann hemma i behrn arena mot MORA IK. Med 4-3 i förlängningen igår. Till matchens lirare i Örebro utses Emil Kåberg det är min favorit spelare. Jag var och titta på matchen i arena igår. Ha en bra ferdag på er alla folk. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards