Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Anton Trygg - 3 november 2012 23:56

Din hjärna kan avslöja de negativa nedan ...
 
Jag gillar det! Prova ...
 
1 - Fixa din blick på den röda pricken på flickans näsa i 30 sekunder)
 
2 - Vänd dina ögon på en plan yta, tak eller tom vägg)
 
3 - Blink ögonen snabbt flera gånger medan du tittar på taket eller väggen ...
Det är inte fantastiskt? — i Burängsberg

 

Av Anton Trygg - 3 november 2012 20:36

Hej alla BLOGG-Vänner! Ha en fortsatt bra ALLA HELGONS DAG. /Anton — i Burängsberg

 

Av Anton Trygg - 3 november 2012 11:08

HJÄLP CROSSKILLARNA EMIL OCH JOAKIM BERGGREN. JAG TYCKER SÅ SYND OM ER.

HJÄLP TILL ATT HÅLLA UTKIK EFTER DERAS TRE CROSSAR!! En Honda 250 - årsmodell 10 Två Honda 150 -årsmodel 10

En 150 och en 250 har Speed equipment dekaler och en 150 har Honda dekaler.. De blev stulna natten till 2 November i Vintrosa utanför Örebro. HJÄLP TILL ATT SPRIDA DETTA PÅ FACEBOOK OCH HÅLLA UTKIK EFTER CROSSARNA. JAG VILL GÄRNA HJÄLPA BERGGREN ATT FÅ TILL BACKA CROSSARNA. DET ÄR DÄRFÖR NI SKA SPRIDA DELA TILL ALLA PÅ FACEBOOK!!

Av Anton Trygg - 3 november 2012 00:50

Hej! Igår sov jag länge. Det var skönt. Jag gick upp och åt frukost. Gick upp till övervåningen och satte på mig arbetsbyxorna. Och gick ut och jobba. Jag hjälpte Norma och täcka stenpartiet. Och sen hjälpte jag pappa och bygga om sandförrådet. Och senare på kvällen då gick vi Inn. Då duscha jag. Och åt mat. Titta på tv. Gjorde popcorn. Och var vid datorn. Nyss borsta tänderna. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards