Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Anton Trygg - 7 november 2012 23:18

Hej! Förlåt att jag inte har uppdatera min blogg. Igår åkte jag tåg från Örebro. När jag kom till Ludvika station där stog mamma och Alex och väntade på mig. Sen åkte vi och handla. Sen åkte hem till Vasalunden. Vi åt mat. Jag tittade på tv. Och varit vid datorn. Sen gick jag Inn och borta tänderna. Sen sova jag. Idag väckte mamma mig. Sen åt jag frukost. Och vi gick till Ludvika resurscentrum. Och tog buss och åkte till Ludvika lasarett. För jag skulle ditt. Vi tog bussen hem igen. Vi gick upp till stan. Och Yngves sko. Och köpte skor till mig. Vi gick hem. Och gjorde mat. Sen diskade jag. Oskar och Alex kom. Sen åkte till till Sandviken. Och kollade på bil. Den var bra så vi köpte den. Förut åkte jag i våran nya bil. Påvägen hem då stannade vi i Borlänge och tankade på jet. Nu är vi i Ludvika. Och nu är vi hem. Då ska vi äta något. Sen duscha. Och sova. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards