Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Anton Trygg - 19 november 2012 21:15

Hej! Imorse när jag skulle uppdatera min blogg då kunde jag Inge skriva på min mobil. Så nu få jag uppdatera min blogg på min iPad istället. Imorse väckte mamma mig i Ludvika. Och gick upp och klädde på mig. Och sen åt jag frukost. Sen körde Alex mig till Ludvika station. Jag gick in i tåget och vinka Hejdå till mamma. Och jag åkte tåg till Örebro Centralstationen. Sen åkte jag buss till järntorget. Och bytte buss där och åkte till slussgatan och hoppade av där. Och gick till birgittaskolan. Jag hade en bra dag i skolan. Sen åkte jag buss till elevhemmet. Vi har en ny elev här på elevhemmet som ska sova här. Sen åt vi mat. Jag har titta på tv. Och har varit lite vid datorn. Snart ska jag gå inn och duscha. Och sen sova. Ha en bra natt på er alla. Emil kåberg är min favoritspelare. /Anton.

Av Anton Trygg - 19 november 2012 20:41

EMIL KÅBERG NUMMER 27 I ÖREBRO HOCKEY. ÄR MIN FAVORITSPELARE. /ANTON. — på Elevhemmet

 

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards