Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Anton Trygg - 5 november 2012 22:39

Hej! Idag har det varit bra i skolan. Sen åkte jag buss hem till Elevhemmet åt mat. Varit vid datorn. Och ätit fika. Vi alla tre killar spelade diamanten. Det var länge sen vi gjorde det. Sen gick jag upp till övervåningen. Och gick in och duscha och borsta tänderna. Sen gick jag Inn i mitt rum. Och gjorde ordning mig. Nyss prata med mamma i telefonen. Nu ska jag sova. Jag glömde att berätta en sak här får ni en bild på min nya klocka. Ha en bra natt på er alla folk och BLOGG-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 5 november 2012 09:57

Hej! Jag har sovit bra. Jag gick upp och bädda sängen. Klädde på mig. Gick ner och åt frukost. Gick upp borsta tänderna och sa hej då åt Norma. Och gick ner klädde på mig ytterkläderna. Och gick till bilen. Och pappa körde mig till Ludvika station. Jag åkte tåg till Örebro centralstation. När jag kom till Örebro. Då tog jag buss 26 till järntorget. Och tog buss 25 till Birgittaskolan. Ha en bra måndag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards