Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Anton Trygg - 4 november 2012 22:38

Hej! Idag sov jag länge. Jag gick upp och åt frukost. Och sen gick jag upp och satte på mig arbetsbyxorna. Och gick ut och hjälpte pappa det sista på sandförrådet. Sen tog vi traktorn körde till sandtaget och hämta sand. Sen körde vi hem sand och hällde i sandförrådet. Sen åkte vi igen och hämta mer sand. Och körde hem igen hällde igen i sandförrådet. Sen när vi var färdiga med det. Då ställe vi Inn gräsuppsamlan och vagnen. Och 4-hjuligen. Sen gick vi Inn. Och tog av oss arbetetkläderna. Sen åt vi mat. Vi titta på solsidan. Jag gick upp och duscha och borsta tänderna. Och packa. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla folk. /Anton

Av Anton Trygg - 4 november 2012 20:10

Hej! ÖREBRO HK lyckas inte få hem vinsten ikvällens hemma match i behrns arena. ÖREBRO HK förlorade mot IF TROJA-LJUNGBY med 3-4. Och jag har också en glad nyhet att LEKSAND IF förlorade ikväll när dom spelade. Gud vad jag är glad för LEKSAND IF förlorade. Jag var inte och titta på matchen. Jag kollade på min mobil hur det gick. Ha en bra kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 4 november 2012 00:45

Hej alla BLOGG-Vänner! Idag sov jag länge. jag gick upp och åt frukost. och gick upp och satte på min arbetsbyxorna. Och gick ni i badrummet och borsta tänderna. och gick ner till hallen och satte på min skor och jacka. jag gick ut till pappa. och hjälpte till med sandförådet. vi skruvade på virket på taket. och sen satte vi på plåt som ska vara på taket. sen tog vi trakton och lyfte upp taket på sandförådet. sen varit det så mörkt så såg vi inge mer. vi gick in till stora huset. Och jag gick upp til mitt rum och bytte om mig. och sen gick jag ner till köket och matrum för vi skulle äta. Sen när vi hade ätit färdig. Var jag vid datorn. Och sen har jag varit vid datorn hella kvällen. och titta samtidig på tv. snart ska vi fika. sen ska jag sova. ha en bra natt på er alla BLOGG-Vänner. /Anton 


 

       

 

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards