Carl Anton Trygg

Alla inlägg under september 2012

Av Anton Trygg - 9 september 2012 20:28

Hej! Jag ska bytta cross i vinter till en HONDA 250 CRF. Det ska bli kul. Ha en bra kväll/natt på er alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 9 september 2012 06:15

Hej! Igår var jag så trött så jag hade inge just att skriva här på bloggen. Igår var vi till Norhyttan på kräftskiva fest. Det var kul. Nu ska jag gå, upp. Sen ska jag gå ner och äta frukost. Borta tänderna. Vid kl 07:00 då ska vi åka mot Örebro. Jag ska tävla i km idag. Ha en bra söndag på er alla. Bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 8 september 2012 11:46

Hej. Idag sov jag länge till 11:30. Men det var skönt att sova. Nu ska jag klä på mig. Och gå mer och äta frukost. Sen ska jag gå ut och göra olika saker. Ni få ha en bra lördag och helg på er alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 8 september 2012 01:00

Hej! Igår på Morgonen i skolan. då hade jag Matte med jenny kl 08:20. sen vid 09:40 då hadde vi rast. vid 10:00 då hade vi jympa med jonny. vi 11:25 hade vi drama med camila. sen lunch kl 12:05. sen sista lektionen kl 12:30. vi 13:00 då åkte jag buss till centralstation. sen åkte jag tåg hem till Ludvika. Där mamma stog och väntade på mig. sen åkte vi hem till vasalunden. och var där ett tag. sen kom pappa och hämta mig. sen åkte vi hem.  på kvällen har jag varit ute och klippt gräs. och åt mat. titta tv. och var vid datorn. nu ska jag gå in och duscha. sen ska jag sova. ha en bra natt på er alla bloggläsare. /Anton 

         





Av Anton Trygg - 7 september 2012 23:55

Hej! på onsdag den 12/9-12  är det hockey premiärmatchen i behrns arena.  Örebro HK mot Malmö. jag hoppas att Örebro HK vinner. /Anton


         

Av Anton Trygg - 7 september 2012 07:32

Samling / Anmälan från 8.30 så försöker vi att köra från 9.30 Finns möjlighet att campa från lördagen. ny klass på km mammorna kommer att köra första Heat. Kom och titta på alla mammor som kör på Täby crossbana. Och alla andra på söndag den 9 september.

Av Anton Trygg - 7 september 2012 06:51

Hej! Nu ska jag gå upp. Och bädda sängen. sen ska jag gå ner och prata med bussiga Kenneth. Och äta frukost. Gå upp till övervåningen. Och borta tänderna och klä på mig. Sen ska jag åka buss med landry till skolan. Ha en bra fredag på er alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 6 september 2012 22:52

Hej! Det har varit bra i skolan. Jag slutar skolan 15:45. Och sen kom pappa och hämta mig i skolan. Sen åkte vi till Statoil på österplan. Och köpte maskor. Efter det åkte vi till selstor och hämta vagnen. Vi åkte till Täby crossbana. Och träna. Sen åkte vi Hem till Elevhemmet. Då fick jag och pappa fika. Pappa åkte hem till Burängsberg. Och jag gick jag duscha. Sen packa jag. Nu ska jag sova. Ha en bra natt alla bloggläsare. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards