Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Anton Trygg - 30 september 2012 22:45

Örebro HK mot Södertälje SK. Örebro vann över Södertälje SK med 4-2. Sjätte raka seger för Örebro HK. Här sitter det en glad kille. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 30 september 2012 22:05

Det här behövs.
1 och en halv äpple, Bollnäsfil och kakao.


Gör så här!
Jag tog fram en mixer och skalade bort skalet på äpplet. Och skar i bitar och la ner i mixer. Tog fram Bollnäsfil och hällde i lite så mycket så det räckte. Och jag hällde ner kakao så mycket jag ville ha. Och sen hällde jag upp smoothie i glas och med ett fint sugrör. Sen är det bra och servera.


Lycka till med smoothie.


/Anton

Av Anton Trygg - 30 september 2012 00:45

Hej! Igår var jag ute på tomten. Och hjälpte till och ta in ute möblerna. Jag har klippt lite med grästrimmern. Vi åt mat på kvällen. Och sen basta jag pappa och Norma. Vi tittade på tv. Sen gjorde jag och Norma efterrätt. Nyss borta tänderna. Nu ska jag sova. Jag glömde att säga en sak Örebro HK vann över tröja-Ljungby med 7-2 i fredag. Här sitter det en glad kille. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards