Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Anton Trygg - 23 september 2012 23:58

Hej! Idag vakna jag sent. Jag sov till kl 12:30 idag. Men det var skönt. Sen kom Anders hitt och åt frukost med oss. Sen tittade jag på tv. Och varit vid datorn. Sen cyklade jag upp på stad och handlade lite på hemköp. Jag cyklade hem. Vi åt mat. Sen tittade jag mer på tv. Och var mer vid datorn. Nyss duschat och borta tänderna. Nu ska jag sova det varit jätte sent. God natt alla folk och bloggläsare. Och jag glömde en sak att Örebro vann idag över Tingsryd. Här sitter det en glad kille. /Anton

Av Anton Trygg - 23 september 2012 22:04

HEJ ALLA BLOGG-VÄNNER! JAG VILL ATT NI SKA SKICKA MER SMS TILL MIG. ÄR NI SNÄLLA. /ANTON

 

Av Anton Trygg - 23 september 2012 20:40

GRATTIS TILL VINSTEN IDAG. ÖREBRO VANN ÖVER TINGSRYD IDAG MED 3-2. GUD VAD JAG ÄLSKAR ÖREBRO. /ANTON

 

Av Anton Trygg - 23 september 2012 19:36

Nu har pappa anmält mig till Honda läger. det ska bli jättekul.


Honda MX Academy


Honda MX-Academy läger  4


Ett trippelläger på Sveriges modernaste bana.   Välkommen till årets sista läger som blir i form av ett trippel läger i Skene. Med trippelläger, menar vi att parallellt med Crosslägret körs ett läger för enduroförare och ett MX Motionsläger. Passa på att få hjälp med att vässa formen nu innan vintern drar in och minskar chanserna att få träna på Sveriges crossbanor. Lägret har vi förlagt till Backabanan i Skene, som är ombyggd och nypreparerad. En bana som räknas till Sveriges modernaste banor. Perfekt för teknikövningar med välpreparerade hopp och platåer.   Du som är först ut med att  anmäla dig, väntar en exklusiv present som delas ut i samband med avslutningen dag två.   Vem får anmäla sig?   Den som äger en svensksåld MX-Honda på 85-450cc eller annat fabrikat får anmäla sig. Lägret är tvådagars, lördag-söndag 13-14 oktober på Backabanan i Skene. Antalet deltagare är begränsat för att alla skall få en så personlig coachning som möjligt.


Här anmäler du dig   Tryck på ANMÄLAN och fyll i alla uppgifter och följ anvisningarna. Exklusiv present till den som först anmäler sig.


OBS! Efter din anmälan får du svar via e-post om du blivit tilldelad en plats. Då kommer också uppgift om förskottsbetalning.

Kostnad   Som Honda-förare betalar du totalt 1 300 kronor, övriga fabrikat 1 500 kronor för detta tvådagarsläger och då


ingår följande;

·Teori och körning under ledning av våra duktiga team förare. ·Träningstips. ·Lunch båda dagarna. ·Ett signerat diplom. ·Honda MX-Academy T-shirt. ·Honda keps. ·Deltagande I lotteri med fina priser från SCOTT och tidningen RACE. ·Möjlighet till provkörning av en MX-Honda. ·Hemlig kvällsaktivitet lördag kväll. ·Fotograf finns på plats och efter lägret läggs bilder ut på www.hondamc.com


Vill du ta med någon?   Det finns givetvis möjlighet för dig att ta med en eller flera anhöriga eller kompisar och då kan du beställa extra luncher och middag lördag kväll i samband med din anmälan.

Logi   Det går utmärkt att parkera sin husbil/husvagn i depån på Backabanan och ha det som camp över helgen. För dig som saknar den möjligheten, föreslår vi Kinna Vandrarhem Lilla Sanden som inte ligger så långt från banan.   Adress: Tallåsgatan 2 i Kinna. Du bokar på telefon 0320-122 35. Se vidare på www.vandrarhemskartan.se


Egen utrustning  

På varje Honda MX-Academy läger är det obligatoriskt att du har med dig följande personliga utrustning;   ·Godkänd komplett skyddsutrustning. ·Din egen svensk sålda Honda MX-maskin på 85-450cc eller annat fabrikat. ·Bränsle till motorcykeln. ·Fritidsklädsel för lördagens specialare.


Program   Vi samlas klockan 09.30 i depån på Backabanan lördagen den 13 oktober.  Du får ett komplett program på plats och då får du också reda på vad vi hittat på för gemensam aktivitet lördag kväll.

 

Av Anton Trygg - 23 september 2012 00:59

Hej! Igår på kvällen. Så var vi bjuden på mat hos min syster Rosie,Johan,Amanda och Moa. Då var god mat. Vi tittade på körslaget. Sen åkte vi med Rosie till Vasalunden. Rosie var med upp till lägenheten. Och gjorde övningar på mammas axel. Sen åkte Rosie,Amanda och Moa hem. Jag var lite på min iPad. Sen jag vid datorn. Nyss borsta tänderna. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla bloggläsare. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards