Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Anton Trygg - 29 september 2012 23:08

Hej! Igår har det varit bra i skolan. Sen när skolan var slut. Då gick jag och letade efter Eva-Lena. Men jag hittade inte henne. Jag träffa på Kenneth på skolan. Jag fråga han var Eva-Lena var. Men han sa att han har sett Eva-Lena i matsalen. Jag och Kenneth gick upp till Linda och fråga var Eva-Lena var då sa hon att jag skulle träffa henne på centralstation. Då sprang jag till bussen. Men jag har missat buss. Jag fick vänta på nästa buss. Men då kom det en kompis då stog vi där och pratande tills bussen kom. Jag åkte buss till resecentrum. Men då missade jag tåget som gick kl: 14:00. Jag träffade Eva-Lena. Vi gick till väntsalen. Och väntade på nästa tåg som gick kl: 14:44. Jag gick på tåget. Och sa hej då åt Eva-Lena. Sen åkte jag tåg hem till Ludvika. Där mamma och mormor stog och väntade på mig. Sen åkte jag hem till Vasalund. Och prata lite mamma och Alex. Sen kom pappa och hämta mig. Vi åkte hem till burängsberg. På kvällen då åt vi mat. Vi tittade på tv. Sen somnade jag i puffen. Sen la jag mig i sängen. Idag vakna jag ungefär kl 10:00. Jag gick upp och åt frukost. Sen jag ut. Jag glömde att säga en sak att Örebro HK vann över tröja-Ljungby med 7-2 här sitter det en glad kille. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards