Carl Anton Trygg

Alla inlägg under september 2012

Av Anton Trygg - 16 september 2012 22:03

Hej! När jag vaknade idag då gick jag öpp och klädde på mig. Sen åt jag frukost. Vi körde hem farmor. På vägen då stannade vi på Coop forum Värmdö för farmor ska handla. Sen körde vi hem farmor. Vi åkte till plantagen för norma och pappa skulle handla blommor. Sen åkte vi förbi EKAB för pappa skulle göra något. Sen åkte vi hem till Örby. V i åt mat. Jag har varit lite vid iPad. Och gjort läxsan. Nyss duschat. Nu ska jag sova för jag ska vakna kl 05:45 imorgon. Sen ska jag åka pendeltåg till centralen kl 06:38. Ha en bra natt på er alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 16 september 2012 01:34

http://www.hondamc.com/homc/templates/Model____15241.aspx

Av Anton Trygg - 16 september 2012 01:32

http://www.hondamc.com/homc/templates/Page____8891.aspx

Av Anton Trygg - 16 september 2012 01:24

Hej! Igår har vi varit till Gustavsberg och hämta farmor för hon ska sova hemma hos oss. sen åkte vi hem. Jag tittade på tv. Och dukade. Och vi åt mat. Senare satt vi och pratade. Jag gick in till datorn var lite vid datorn. Nyss borta tänderna. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 15 september 2012 12:35

Hej! Idag sov jag länge. Det var skönt. Nyss ätit frukost. Nu tittar jag på fångad på fortet på tv. Men det är repris på tv 4. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Ha en bra lördag på er alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 15 september 2012 01:22

Hej! Igår När skolan var slut. då åkte jag buss till centralstation och vänta på tåg. Sen gick jag på tåget. Och åkte mot Stockholm. När jag kom fram till Stockholm central. Där tog pappa och väntade på mig. Sen gick vi till bilen. Och åkte hem till Örby. När vi kom hem. Då prata jag med Norma. Sen åt vi mat. Jag har varit lite vid min Pad. Och titta på tv. Och var lite vid datorn. Nyss borta tänderna. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 14 september 2012 22:16

Det bästa märket jag vet det är ferrari. — i Örby, Stockholms Län


 

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards