Carl Anton Trygg

Alla inlägg under september 2012

Av Anton Trygg - 27 september 2012 06:42

Hej! Nu är jag vaken. Jag skagå upp och bädda sängen. Sen gå ner och äta frukost. Gå upp till övervåningen och borta tänderna och klä på mig. Sen gå till buss och åka till skolan. Ha en bra torsdag på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 26 september 2012 21:58

Hej! Det har varit bra skolan idag. Jag åkte buss hem till Elevhemmet. Åt mat. Sen åkte jag och Camilla och tränade på Friskis svettis på öster. När vi tränade klart då duscha och basta jag. Sen åkte vi hem. Och fikade. Jag gjorde läxan engelska. Jag skulle ha gjort matte men jag har glömt matteboken i skolan. Sen gick jag upp och klä på mig pyjamas. Och borsta tänderna. Nyss har jag prata med mamma i telefonen. Nu ska jag sova. Ha en bra natt ha er alla folk och bloggläsare. /Anton.

Av Anton Trygg - 26 september 2012 07:01

Hej Blogg-Vänner! Här sitter det en glad kille. Örebro vann igår hemma match. Mot Almtuna med 6-5. Ha en bra onsdag på er alla folk och Blogg-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 26 september 2012 06:47

Hej! Nu är jag vaken. Jag ska gå upp och bädda sängen. Sen ska jag gå ner och äta frukost. Gå upp till övervåning och borta tänderna. Sen klä på mig. Jag ska gå till bussen. Vill inte cykla när det är kallt och reningt ute. Igår hängde jag upp Örebro match tröjan i fönstret. För jag vill visa alla vad fint Örebro är när dom har vunnit. Ha en bra onsdag på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 25 september 2012 22:58

Hej! Det har varit bra i skolan. Sen åkte jag buss hem till Elevhemmet. Jag åt mat. Gjorde läxan. Var lite vid datorn. Sen ungefär 17:45. Åkte till till hockey. Vi gick in i arenan. Och satte oss. Och kollade när Örebro hade uppvärmning/träna lite. Sen vid kl 19:00 då började Örebro och Almtuna spela. Det var en spanande match. Se vid pausen då köpte jag olika saker i kiosken. Vid tredje perioden då gjorde Örebro HK 5-5. När det var slut då. Varit det förlängning. Sen vann Örebro över Almtuna med 6-5. Jag är en glad kille nu. Örebro Örebro Örebro Örebro Är bästa i hockey. Sen åkte vi hem till Elevhemmet. Jag plockade lite på mitt rum. nyss borsta tänderna. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 25 september 2012 06:40

Hej! Nu är jag vaken. Jag ska ha upp och bädda sängen. Sen ska jag gå ner och äta frukost. Gå upp till övervåning och borta tänderna. Och klä på mig. Sen vet inte jag om jag ska åka buss till skolan eller cykla. Ha en bra tisdag på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 24 september 2012 22:18

Hej! Det har varit bra i skolan. Sen åkte jag buss hem till elevhemmet. Vi åt mat. Jag gjorde läxan. Har varit vid datorn. Tittat på 112 på liv och död på tv. Förut så duscha jag. Och borta tänderna. Nyss har jag pratat med mamma och pappa i telefonen. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 24 september 2012 18:50

Hej alla Blogg-Vänner! Imorgon kl: 19:00 då är det hockey på hemmaplan på behrns arena. ÖREBRO HK MOT ALMTUNA. jag Lilla gubben/Andreas och Landry ska gå på matchen. /Anton.

 

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards