Carl Anton Trygg

Alla inlägg under september 2012

Av Anton Trygg - 22 september 2012 15:24

Hej! Nu har jag inte uppdatera på några dagar. I torsdag då åkte jag tåg hem till Ludvika. där mamma och mormor stog och vänta hos mig på Ludvika station. Sen åkte vi hem till Vasalund. Vi tog det lugnt på kvällen. Jag titta på tv. och var lite vid datorn. Sen sov jag. På fredag då vakna jag sent. Men det var skönt att sova länge. Jag hjälpte mamma mycket. För hon kan inte göra allt för hon har brutit axeln. Nu har hon protes. Jag har titta mycket på tv. Och var lite vid datorn. Sen sov jag. Idag lördag då har jag varit med Andres. På Grängesbergs marknad. Och på marknade då köpt vi olika saker. Nu är jag hem. ha en bra lördag på er alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 20 september 2012 07:06

Hej! Nu är jag vaken. Och ska gå upp och bädda sängen. Gå ner och äta frukost. Gå öpp till övervåning. Och borta tänderna och klä på mig. Sen ska jag åka buss till skolan kl 08:12. För jag börjar skolan kl 09:00 idag. Ha en bra torsdag på er alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 19 september 2012 22:49

Hej! Det har varit en fantastisk dag i Stockholm och på naturhistoriska riksmuseet. Vi åkte tåg från Örebro till Stockholm. Sen åkte vi tunnelbana till universitetet. Sen gick vi den sista biten. När vi kom från till museum. Då gick vi in och titta. Sen åt vi mat på museum. Sen titta vi på bio vid kl 15:00. Sen gick vi igen till tunnelbana och åkte Till centralstation. Då vi köpte mat på hamburgare restaurang. Och tog med oss till tåget. Sen åkte vi väg hem till Örebro. Från Örebro centralstation där fick jag en taxi hem till Elevhemmet. När jag kom hem till Elevhemmet. Då gjorde jag lite läxa. Sen tog jag öpp mina kläder till mitt rum. Jag packa. Sen gick jag in och duscha och borsta tänderna. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 19 september 2012 06:11

Hej! Nu är jag vaken. Ska gå upp och bädda sängen. Sen gå ner och äta frukost. gå upp till övervåning och borta tänderna och klä på mig. Gå till bussen och åka till centralstation. Och åka tåg till Stockholm. Ha en bra onsdag på er alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 18 september 2012 22:02

Hej! Det har varit bra i skolan. Sen åkte jag buss till Elevhemmet. Då hade vi brandövning. Vi åt mat. Sen åkte jag och lilla gubben/Andreas till Friskis och svetis och tränade. Vi åkte till tybble. För jag skulle köpa godis. Sen åkte vi hem. Och fikade. Fört så tittade jag på tv. Nyss borta tänderna. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 18 september 2012 06:40

Hej! Nu är jag vaken. Nu ska jag gå upp och bädda sängen. Sen ska jag gå ner och äta frukost. Näst sist då ska jag gå upp till övervåning. och borta tänderna och klä på mig. efter allt då ska jag åka buss till skolan eller cykla. Ha en bra tisdag på er alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 17 september 2012 22:27

Hej! Det har varit bra i skolan. Sen åkte jag buss hem till Elevhemmet. Då åt vi hem. Efter maten så gick jag ut och hoppa stuts matta. Sen gick jag in och gjorde läxan. Jag har varit lite vid datorn. Jag har tittat lite på 112 på liv och död. senare på kvällen så fikade vi. Då tog jag O'boy det är inge nyttig. Men bland kan men fuska. Förut så duscha jag. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 17 september 2012 05:52

Hej! Nu är jag vaken. Nu ska jag gå upp och klä på mig. Och sen äta frukost. Jag ska borsta tänderna. Näst sist då ska vi åka till Älvsjö station. Och åka pendeltåg till centralen. Efter allt då ska jag åka tåg mot Örebro. Ha en bra måndag på er alla bloggläsare. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards