Carl Anton Trygg

Alla inlägg under april 2015

Av Anton Trygg - 13 april 2015 06:27

Välkommen måndag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och vakna till liv och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:45 då ska jag cykla till Tullängsgymnasiet. Ha nu en jätte bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 april 2015 23:19

Hej! Idag har jag inte haft någon lust att skriva på Facebook, Instagram eller bloggen. Nu så har jag städat klart mitt rum. Så nu byter jag också om mig till pyjamas och kryper ner i sängen och sover. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 april 2015 23:17

Hej! Ikväll i Birgittaskolan då träffade jag min gamla boendepersonalen Camilla, vaktmästaren kalle, assistent Nina Stenberg och en till boendepersonal som jag inte kommer ihåg vad hon heter. Kul och se gamla ansikten igen. Föreställningen som heter jag är Sarah var jätte bra. Vi åkte aldrig stadsbuss vi åkte istället i vita minibussen till Birgittaskolan och sen hem till elevhemmet igen. För ett litet tag sen här hemma på elevhemmet svanen då åt jag två talrik yoghurt och några mackor. Nu så ska jag smaska med chips, vitlök dipp, gott och blandat sur, japp hazelnut och dricka Coca-Cola. Mums vad gott det ska bli. Ha nu det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 april 2015 14:47

Hej! När jag vaknade idag då gick jag upp ur sängen och då kläde jag på mig kläderna. Sen så skrek min mage efter frukost och då bjuda jag också min mage på en härlig och god frukost. Senare så tittade jag på repriset av let's dance på TV4 som jag missade igår på tv för att då tittade jag på hockeyn på min tv inne i mitt rum. Min favorit dansare Ingmar Stenmark gick vidare till semifinal jippi. Snart så ska vi också äta mat. Efter vi ätit mat då ska jag ta en dusch och fixa iordning i mitt rum. Vid klockan 17:10 då ska jag, Felicia, Alice och boendepersonalen Simone åka stadsbuss 6 till hemmansvägen. Där ska vi gå av bussen och gå till min gamla skola Birgittaskolan och titta på föreställningen ?Jag är Sarah?. I aulan. Ha nu en jätte trevlig helg på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 april 2015 18:45

Hej! Idag har det varit en bra dag på Kvinnerstagymnasiet. När vi slutade då åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum där byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma här på elevhemmet svanen då har vi ätit kvällsmat tacos. Snart så böjar hockeyn på tv tre kronor mot Norge. Ha nu en jätte bra fredagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 april 2015 07:17

Hej! Hemma på Elevhemmet svanen nu morgon då gick en trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så borstade jag tänderna. Vid klockan 06:50 då gick jag ut till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på busen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnsiet och ha maskinförare 3. Ha nu en jätte härlig fredag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 april 2015 07:24

Hej! Nu så är mitt påsklov slut för denna gång. Så nu har jag också åkt ett tag och är på väg med tåget till Örebro. När jag kommer fram till Örebro centralstation då ska jag åka stadsbuss till Järntorget/slottet. På Järntorget/slottet då ska jag byta buss till stadsbuss 5 och sen åka till Tullängsgymnasiet. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 april 2015 04:48

Godmorgon torsdag!
Nu så är mitt påsklov slut och Nu så ska jag också gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost tillsammans med Mamma. Sen så ska jag borsta tänderna. Vid klockan 06:00 då ska Anders köra mig till tågstationen eller så får vi gå till tågstationen där mitt tåg avgår klockan 06:23 mot Örebro. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards