Carl Anton Trygg

Alla inlägg under april 2015

Av Anton Trygg - 25 april 2015 12:45

Hej! Idag sov jag länge. När jag vaknade då gick jag upp ur sängen och klädde på mig kläderna. Sen så gick jag ut till köket och åt frukost. Nu så ska jag göra iordning mig och borsta tänderna för att snart så bär det av till kvarntorpshögen och sen ut och äta på resturang i Marieberg. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 april 2015 23:33

Min favorit Ingemar Stenmark vann finalen av let's dance 2015. Jippi vad glad jag är för att jag har hållit på Ingemar Stenmark under hela let's dance.

Av Anton Trygg - 24 april 2015 23:19

Hej! På eftermiddagen här hemma på elevhemmet svanen då tittade vi på filmen Mamma Mia. På kvällen då åt vi klyftpotatis med kött, sallad och sås. Sen så kollade vi också på let's dance på TV4 och åt popcorn och drack saft. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 april 2015 13:54

Hej! Idag här på Tullängsgymnasiet då har jag haft eget arbete, engelska, matte, lunch och sett en film. Nu så har vi fri iPad och mobil. Snart så slutar vi och då tar jag också helg och cyklar hem till elevhemmet svanen. Ha nu en jätte bra fredagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 april 2015 06:46

Välkommen fredag!
Igår kväll var jag så trött så jag orkade inte skriva på Facebook, Instagram eller bloggen. Nu iallafall så ska jag gå upp ur sängen och vakna till liv och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag borsta tänderna. Vid klockan 07:45 då ska jag cykla till Tullängsgymnasiet. Ha nu en jätte bra fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 april 2015 07:18

Hej! Igår kväll var jag så trött så jag orkade inte skriva på Facebook, Instagram eller bloggen. Men Iallafall hemma på Elevhemmet svanen nu på morgon då gick en trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost ensam. Sen så borstade jag tänderna. Vid klockan 06:55 då tog jag på mig vårjackan och vårskorna och gick ut till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnsiet och ha maskinförare 3. Ha nu en jätte härlig torsdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 april 2015 07:17

Hej! Igår kväll var jag så trött så jag orkade inte skriva på Facebook, Instagram eller bloggen. Men Iallafall hemma på Elevhemmet svanen nu på morgon då gick en trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost ensam. Sen så borstade jag tänderna. Vid klockan 06:55 då tog jag på mig vårjackan och vårskorna och gick ut till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnsiet och ha maskinförare 3. Ha nu en jätte härlig torsdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 22 april 2015 15:04

Hej! Idag har vi haft stensättning för sista gången den här terminen. Idag fick vi slutade tidigare. Så nu sitter jag här i hygienavdelningen och laddar mobilen lite. Snart så ska jag gå Kvinnerstavägen i t-shirt och vänta på bussen. Sen så ska jag åka länsbuss 303 till Resecentrum. På Resecentrum då ska jag vänta på tåget som kommer in klockan 16:03 får att Mamma har skickat med min vårjacka med konduktören. Senare då ska jag gå till bowlingen och fika och spela bowling. När jag har bowlat färdigt då ska jag gå tillbaka Resecentrum och vänta på bussen. Sen så ska jag åka stadsbuss 6 mot Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Gud vad varmt det är här i Örebro. Det är 17 grader varmt och då kan man gå i t-shirt ute. Våren har kommit till Örebro nu. Ha nu en jätte bra onsdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards