Carl Anton Trygg

Alla inlägg under april 2015

Av Anton Trygg - 22 april 2015 07:16

Hej! Igår kväll var jag så trött så jag orkade inte skriva på Facebook, Instagram eller bloggen. Men Iallafall hemma på Elevhemmet svanen nu på morgon då gick en trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost ensam. Sen så borstade jag tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut och halv sprang till busshållplatsen Lavendelvägen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnsiet och ha stensättning. Ha nu en jätte härlig onsdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 april 2015 07:16

Hej! Igår kväll var jag så trött så jag orkade inte skriva på Facebook, Instagram eller bloggen. Men iallafall igår efter skolan då var jag till NetOnNet och handla en Extern DVD-brännare i slimmat format till min dator. Iallafall hemma på Elevhemmet svanen nu morgon då gick en trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost ensam. Sen så borstade jag tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut och halv sprang till busshållplatsen Lavendelvägen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnsiet och ha teori. Ha nu en jätte härlig tisdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 april 2015 07:07

Hej! Igår så var Studiecoachen Linn på elevhemmet svanen och hjälper mig med körkortsteori. Nu så kommer jag ha denna bok som sällskap några veckor. Mot körkort. /Anton

Av Anton Trygg - 20 april 2015 07:02

Hej! Nu så är denna roliga helgen slut och nu så har jag också åkt ett tag och sitter i tåget på väg mot Örebro. När jag kommer fram till Örebro Centralstationen då ska jag byta till stadsbuss och sen åkte till Järntorget/slottet. På Järntorget/slottet där ska jag byta buss till stadsbuss 5 och senare åka till Tullängsgymnasiet. Ha nu en jätte bra start på veckan på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 april 2015 04:46

Godmorgon på er alla!
Nu så är vardagen tillbaka och nu så ska jag också gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost tillsammans med Pappa. Sen så ska jag bädda sängen och borsta tänderna. Senare då ska Pappa köra in mig till Ludvika tågstation därifrån mitt tåg avgår klockan 06:23 mot Örebro. Ha nu en jätte bra måndagsmorgon på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 april 2015 00:19

Hej! Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 april 2015 00:05

Hej! Ni tycker säkert att jag tjatar för mycket om tjejer och gravidamage. Jag vet också att detta är ingen dejtsida men då kan jag bara säga en sak att det är min blogg och det är jag som bestämmer vad jag ska skriva. Så kom inte och klaga att jag lägger ut för mycket gravidabilder för att det är jag som bestämmer hur mycket gravidabilder jag vill lägga ut inte ni. Jösses vill mage sån gravidamage vill jag att min tjej ska gå och bära på så att jag kan känna, pussas och krama magen. Jag vill också vara lycklig att bli Pappa. Som jag har sagt i ett tidigare inlägg så vill jag ha 6 barn om min tjej acceptera detta. Man måste först fråga tjejen för att det är hon som ska bära barnet i nio månader och inte jag. Jag hoppas verkligen att min tjej jag hittar säger ja och vill ha barn med mig, jag hoppas också att min tjej säger ja till mig när jag ska fria till henne och bli förlovade och sen gifta oss och leva lyckliga i alla sina dagar. Jag har många drömmar och jag hoppas också att dom blir i uppfyllelse någon gång i livet. Tjejer kom nu och saknar er jätte mycket. /Anton 

 


 

Av Anton Trygg - 19 april 2015 23:25

Hej! Idag har jag kört traktorn med pallgafflarna och kört ihop rishögar här på gården. Senare på kvällen då åt vi ris, kyckling och sallad till kvällsmat. Nyss så har jag också duschat och borstat tänderna. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards