Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 1 april 2015

Av Anton Trygg - 1 april 2015 19:59

Hej! Idag så kom jag hem till Mamma i Vasalunden. Då gick jag och Dan Christiansson och tog en fika på stan. Sen när jag kom hem till lägenheten igen då hjälpte jag Mamma och duscha henne. Senare då gjorde jag också mat till mig och Mamma. Nu så får man hjälpa Mamma mycket för att hon har opererat axeln. Nu så ska jag också titta på hockey på tv. Ha nu en jätte bra onsdagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 april 2015 10:39

Välkommen första april!
Idag när jag vaknade då såg jag en björn inne i mitt rum och då blev jag så rädd så att jag bajsade på mig. April april din duma sill jag kan lura dig vart jag vill. Men nu iallafall så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna, bädda sängen, packa, äta frukost, borsta tänderna och sen så ska pappa köra in mig till Ludvika och hem till Mamma för jag ska vara där resten av påsklovet. Ha nu en jätte bra första april på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 april 2015 01:39

Hej! Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 april 2015 00:06

Hej! Igår på kvällen då åt vi mat. Då åt vi ris, kött och sallad. Sen så tittade jag på damhockey på SVT24 play och unga föräldrar på TV4 play på datorn. Snart så blir det läggdags här men först så ska jag borsta tänderna. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards