Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 26 april 2015

Av Anton Trygg - 26 april 2015 15:07

Hej! Vilken jobbig natt jag har haft för att jag har inte kunnat sovit hela natten. Jag har också vaknat av att jag svettades. Jag är nu snorig, förkyld, hostar och har feber = sjuk. Så nu är jag också på väg hem mot Ludvika och ska kurera mig med te och hoppas också att jag är snart frisk igen. Ha nu en jätte bra söndag på er alla andra som är friska. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 april 2015 04:16

Hej på er alla tjejer igen!
Detta enorma gravidmage hittade jag på Google.se nyss. Att blir ihop med en tjej tidig kan vara bra för att då hinner man skaffa många barn innan det är försent. Om man ska ha 6 barn som jag vill och om min tjej jag blir ihop med acceptera detta då tar det lite tid. Sen när man blir gammal då är det försent och skaffa barn. Nu skulle man också har haft en tjej som kunde ta han om mig och stöta mig när jag är förkyld och inte mår så bra. Jag är less på allt detta skit just nu. Om man kunde hitta en tjej någon gång som man älskar mycket och hon vill leva tillsammans med mig resten av mitt liv skulle vara jätte bra.
Den tjejen jag vill vara ihop med ska vara hörselskada/hörande, kunna teckenspråk, vara född 1996, vara 18 år gammal, tycka om Örebro Hockey som jag, vill ha 6 barn med mig, vill förlova med mig. Vill också gifta sig med mig och köpa ett hus tillsammans med mig det är min drömtjej och jag hoppas också att allt detta går i uppfyllde någon. Godnatt och sov gott på er alla söta tjejer. Hälsningar från en snygg 18 åring. /Anton

Av Anton Trygg - 26 april 2015 03:25

Mår pyton. Jag hostar och är snorig. Jaha då är det min tur att vara förkyld nu då och jag kan heller inte knappas sova. Vad jobbigt allt blev nu. Men jag ska ändå lägga mig i sängen och försöka och sova om det går.

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards