Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 april 2015

Av Anton Trygg - 4 april 2015 22:19

Hej! På eftermiddagen hemma hos Rosie, Johan, Amanda och Moa på Knutsbo där så träffade vi Eva, Börje, Frida, Tea och Tage. Vi åt också påskmat och hade 5 kamp där och jag kom också sist med 9 poäng. Tack för allt idag Rosie. För ett litet tag sen så kom vi också hem till Vasalunden igen. Nyss så har jag också ätit två äggsmörgåsar med kaviar på och druckit påskmust. Jag har precis också satt på min el scooter på laddning så att den är fulladdat till imorgon när jag ska hem till Amanda och Moa och åka el scooter med dom. Vi ses imorgon Rosie, Johan, Amanda och Moa. Nu så tittar jag, Mamma och Alexander på Eurovision song contest firar 60 år på SVT1. Ha nu en fortsatt bra påsk på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 april 2015 13:46

Hej! Idag på förmiddagen då gick jag ett påskägg och ett trisslott av bästa Mamma. Sen så åt jag frukost. Senare då hjälpte jag Mamma och göra purjolåda. Snart så ska jag duscha. Sen då ska vi åka upp till Knutsbo och äta påskmat. Glad påsk på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards