Carl Anton Trygg

Alla inlägg under november 2013

Av Anton Trygg - 12 november 2013 15:27

Matchdag: ÖREBRO HK mot MODO HOCKEY. Örebro krossa krossa Modo på hemmaplan.

Av Anton Trygg - 12 november 2013 14:59

Hej! Idag har vi varit på ett studiebesök på ett sågvärk i Hasselfors. När vi kom tillbaka till skolan. Då fick vi sluta tidigare. Nyss satt jag på hållplatsen Kvinnerstaskolan och väntade på länsbuss 314. Och nu är jag på buss 314 på väg till resecentrum. På resecentrum ska jag byta buss till statsbuss 26 och åka sen till Lavendelvägen. Ha fridfull eftermiddag/kväll på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 12 november 2013 07:57

Hej! Jag är på plats igen på Kvinnerstaskolan och idag börjar vi kl 09:00 = Idag kommer det också bli en as bra dag på Kvinnerstaskolan med nya äventyr o nya roligheter. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 12 november 2013 07:32

Godmorgon tisdag!
Hemma på elevhemmet svanen. Då klä jag på mig mina kläder. Jag år också frukost. Sen bädda jag min säng och borsta tänderna. Ungefär vd kl 07:00 gick jag till busshålplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu är jag på buss 26 på väg mot resecentrum. På resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314. Och sen åka till Kvinnerstaskolan. Glöm inte reflexer för då syns ni bättre. Idag har jag min reflexväst på mig. Ha en kärleksfull tisdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 11 november 2013 22:32

Hej! När jag kom hem till elevhemmet svanen. Då åt jag mat. Sen hade vi husmöte. Också städa jag mitt rum och duscha. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt. /Anton

Av Anton Trygg - 11 november 2013 22:19

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon börjar äntligen hockey efter uppehållet. ÖREBRO HK spelar hemma mot MODO HOCKEY i BEHRN ARENAN i Örebro imorgon. Jag kommer imorgon till BEHRN ARENA och hejar fram er till en vinnare ÖREBRO HK. Lycka till imorgon på hemmaplan. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 11 november 2013 17:21

Hej! Idag har det varit en toppen bra dag på Kvinnerstaskolan. På eftermiddagen så körde jag traktor igen. Jag körde en John deere. Fy tusan vad kul det är och köra traktor. När skolan var slut. Då åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. Och sen bytte jag till buss 28 och åkte till Västhagagatan. Och gick sen till Netonnet och lämna tillbaka iPad tangentbord och iPad skydd. Sen åkte jag buss 27 till resecentrum. Och nu är jag på buss 26 mot Lavendelvägen. Ha en kärleksfull kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 11 november 2013 09:43

Hej! Ny dag, ny måndag, ny dag på Kvinnerstaskolan och jag är på plats på Kvinnerstaskolan. Och fy satan vad kallt det är ute. Kom-ihåg också att ni är värdefull. Ha en jätte bra fridfull dag på er alla i denna kalla landskapet. Hälsningar Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards