Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Anton Trygg - 7 november 2013 23:15

Godnatt Torsdag!
Förut har jag duschat och borsta tänderna. Nyss har jag packat. Alldeles precis pratade jag med Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. /Anton

Av Anton Trygg - 7 november 2013 20:06

:) Nu låsande en klum från mitt hjärta. Jippi nu är jag glad igen för imorgon ska jag hem till Ludvika. :)

Av Anton Trygg - 7 november 2013 18:30

-:( Jag är ledsen och längtar hem. Jag vill bara hem till min kära familj. Ibland kan det också vara jobbigt och vara kvar på helgerna här i Örebro. Jag älskar er min Mamma och pappa sjuk mycket. Jag vill bara hem till Ludvika. LOVE U Mamma och Pappa. -:(

Av Anton Trygg - 7 november 2013 18:18

Godkväll på er alla!
Hemma på elevhem svanen imorse. Då gick jag upp och klä på mig mina kläder. Jag och Mamma åt också frukost. Sen bäddade jag sängen och borsta tänderna. Ungefär vid kl 08:00 så cyklade jag och Mamma gick till Tullängsskolan. På förmiddagen då jobbade jag i mitt klass rum. Kl 11:00 åt vi mat. På eftermiddagen hade vi hemkunskap. Sen när skolan var slut då följde jag med Mamma till busshållplatsen och sa hej. För hon ska åka hem till Ludvika. Jag cykla sen och tränande. När jag har tränat klart då ledde jag cykel och gick hem till elevhemmet. Nyss har vi ätit mat. Ha en bra kväll på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards