Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Anton Trygg - 4 november 2013 22:29

Hej! Förut har jag borsta tänderna. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefon. Precis när jag sitter här och jäspar och tänkte stänga ner FB för idag. Då knackar John blund på dörren och säger nu måste du lägga dig i sängen och krama kudden och sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 4 november 2013 20:44

Hej! När jag hem till elevhemmet. Då var jag i mitt rum och lyssna på musik. Innan vi åt mat då satte jag på en tvättmaskin. Sen åt vi stuvademakaroner med köttbullar. Jag gick in till mitt rum igen och lyssnade på musik. Jag ringde också till mamma och pratat med henne en stund. Förut hängde jag upp första tvätten och satte på första tvätten torktumlaren. För ett lite tag sen var jag lite vid elevdatorn. Nyss hängde jag upp andra tvätten och sätter på andra tvätten i torktumlaren. Nu ska jag gå in och duscha. Ha det så bra. /Anton

Av Anton Trygg - 4 november 2013 16:29

Hej! Idag var det kul och jobba igen på Kvinnerstaskolan. När jag slutade. Då byte jag om mig. Jag åkte sen länsbuss 314 till Resecentrum. Nyss har jag varit på Resecentrum och väntat på statsbuss 26. Nu åker jag mot Lavendelvägen med buss 26. Ha en fin eftermiddag/kväll på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 4 november 2013 09:47

Morgonen gryr!
Jag är på plats på Kvinnerstaskolan efter en toppen och mysigt höstlov med min familj. Jag känner att de här kommer att blir en toppen bra dag med nya val och nya möjligheter. Ha en jätte bra kärleksfull måndag på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 4 november 2013 08:05

Godmorgon!
Hemma i Vasalunden. Då gick jag upp och klä på mig mina kläder. Jag åt också frukost. Sen bäddade jag sängen och borsta tänderna. Mamma körde sen mig till Ludvika station. Nu har jag åkt ett tag och är på väg med tåget mot Örebro Centralstation. När jag kommer fram till Örebro Centralstation. Då ska jag åka buss 302 eller 314 till Kvinnerstaskolan. Ha en bra måndag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 4 november 2013 06:25

Hej! Igår när jag kom hem till Mamma i Vasalunden i Ludvika. Då var Anders Frögren här och hälsa på oss. Sen åt jag mat och titta på tv. Mamma klippte mitt hår också. Sen togs jag också en dusch. Innan jag sov så packade jag. Sen sov jag. Igår tog mitt höstlov slut. Hälsningar Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards