Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Anton Trygg - 18 november 2013 23:46

Hej! Ikväll här på elevhemmet Svanen. Då åt vi mat. Senare hade vi husmöte. För ett lite tag sen så duschade jag och borsta tänderna. Nyss har jag pratat med mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sov. Godnatt. /Anton

Av Anton Trygg - 18 november 2013 20:45

Hej på er alla!
Gode Gud vilken bra dag jag har haft det på Kvinnerstaskolan idag. Från kl 10:00 till 10:30 hade vi klassråd. Från kl 10:30 till 11:00 hade vi rast. Från kl 11:00 till 12:00 hade vi bygg. På bygg snickrade vi ett staket. Men vi han inte färdig. Kl 12:00 åt vi lunch. På eftermiddagen körde jag och nårga till traktor. Vi körde på grusplanen på Kvinnerstaskolan. Jag körde och hämtade pallgafflar. Och sen åkte jag tillbaka till grusplanen. Och då sa läraren till mig att jag skulle träna på och trava pallbock med pallgafflarna. Då jorde jag det. Det gick ju utmärkt. När det var slut. Då åkte jag med traktorn och tog av pallgafflarna. När jag åkte sen och skulle ställa in traktorn. Då tryckte jag in kopplingen och växlade ner. Då lät det i traktorn. Konstigt. När skoldagen var slut. Då byte jag om mig. Sen åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till statsbuss 26. Och sen åkte jag buss 26 till Lavendelvägen/elevhemmet. Ha en bra kväll/natt på er alla. /Anton

 

Av Anton Trygg - 18 november 2013 09:50

Hej på er alla underbara!
Nu är jag på plats igen på Kvinnerstaskolan = utvilad och pigg. Idag blir det mycket roligheter och äventyr på Kvinnerstaskolan. Ha en bra fridfull dag på er alla nära och kära. /Anton

Av Anton Trygg - 18 november 2013 07:56

Godmåndag!
Nu har jag åkt ett tag och sitter på tåget mot Örebro Centralstation. På Örebro Centralstation ska jag vänta på länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en bra dag med nya val och nya möjligheter på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 18 november 2013 06:02

Hej! Nu ska jag gå upp och klä på mig mina kläder. Jag ska också äta en mysig frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen ska jag bädda sängen och borsta tänderna. Mamma ska också sen köra mig till Ludvika station. Ha en jätte toppen bra måndag på er alla människor. /Anton

Av Anton Trygg - 18 november 2013 05:52

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards