Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Anton Trygg - 25 november 2013 23:57

Hej! Det har varit en bra dag på Kvinnerstaskolan. På eftermiddagen då körde vi traktor. När jag slutade. Då byte jag om mig. Sen åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum bytr jag buss till statsbuss 26 och åkte till Våghustorget. På Våghustorget byte jag buss till stadsbuss 2 och åkte till BEHRN ARENA och gick av där. Och sen gick jag till ÖoB och handlade två stycken ljusstakar. Sen åkte jag statsbuss 4 till Våghustorget. På Våghustorget träffade jag min gamla boendechef Britt-Louise som jobbar på Birgittasskolan. Det var kul och träffa Britt-Louis. Sen åkte jag buss 26 till Lavendelvägen/elevhemmet. På elevhemmet så tvättade jag mina kläde och åt mat. Jag satt också upp nya ljusstakarna i fönstret. Sen duschade jag. Vi hade också husmöte. Sen var jag lite vid elevdatorn. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt. /Anton

Av Anton Trygg - 25 november 2013 21:55

Hej på er alla tjejer där ute!
Vill verkligen ha en flickvän nu. En tjej som verkligen älskar mig. Så alla där ute, kontakta mig om det finns nån intresserad. /Anton

Av Anton Trygg - 25 november 2013 20:45

1-6 (slutspel)


7-10 (playoff)


11-12 (kvalserien)

 

Av Anton Trygg - 25 november 2013 09:48

Hej på er alla!
Nya äventyr och nya roligheter = nu är jag på plats igen på Kvinnerstaskolan. Och en kal måndag blir också en underbara måndag. Ha en bra iskall dag på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 25 november 2013 08:47

Godmorgon måndag!
Hemma på elevhemmet Svanen då gick upp och klä på mig mina kläder. Jag åt också en god frukost. Sen bäddade jag sängen och borsta tänderna. Vid ungefär kl 08:25 gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Och nu är jag på buss 26 mot Resecentrum. På Resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinerstaskolan. Ha en jätte bra måndag på er alla. Hälsningar Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards