Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 20 november 2013

Av Anton Trygg - 20 november 2013 23:16

Hej! Förut har jag duschat. Jag har också precis pratat med bästa Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. /Anton

Av Anton Trygg - 20 november 2013 22:37

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK förlorade borta mot AIK med hela 1-7 på HOVET i Stockholm. Den var Örebros tolfte förlust i SHL. Glöm den här matchen ÖREBRO HK och vinn nästa match på fredag istället. Jag vill inte att ÖREBRO HK ska komma till kvalserien. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 20 november 2013 21:00

Välkommen kylan!
Vi verkar gå in i en kylskåpsperiod med frost dygnet runt. Känns som att gå omkring i ett kylskåp så fort man kliver utanför dörren. Halka inte på isen. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 20 november 2013 20:41

Hej! Det har varit en bra dag i Tullängsskolan idag. På eftermiddagen när vi hade rast vid kl 13:40 till 14:00. Då gick Jag till café och köpte en baguett och en yoghurt. När skolan var slut. Då cyklade jag hem till elevhemmet Svanen. Då fikade vi. Jag och Carina boendeperssonal gick sen till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Vi åkte sen buss till Resecentrum. Vi gick sen toll bowlingen. På bowlingen fick jag en t-shirt. När bowlingen var slut. Då gick vi tillbaka till Resecentrum och vänta på buss 26. Sen åkte vi buss 26 tillbaka till Lavendelvägen/elevhemmet. Vi åt då mat. Nyss har jag pratat med Dan Christiansson i mobiltelefon. Nu är jag lite vid elevdatorn. Ha en bra kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 20 november 2013 11:59

Av Anton Trygg - 20 november 2013 07:05

Hej! Jag har nyss vaknat. Och nu ska jag gå upp och klä på mig mina kläder. Jag ska också äta en god frukost. Sen ska jag bädda sängen och borsta tänderna. Vid kl 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha en bra dag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards