Carl Anton Trygg

Alla inlägg under april 2013

Av Anton Trygg - 19 april 2013 06:28

Hej på er alla fredags människor och vänner! Hur mår ni? Har ni sovit gott? Idag är det äntligen fredag och den bästa dagen på veckan. Nu ska jag gå upp och bädda sängen. Sen ska Jag äta frukost nere i köket här på elevhemmet. Jag ska gå upp och borsta tänderna. Jag ska klä på mig kläderna i mitt rum. Jag ska gå ner till hallen och sätta på mig jackan och skona. Sen ska jag gå till busshållplatsen Sörbyängen Centrum. Och vänta på buss 26 som ska komma klockan 07:42. Jag ska åka tre hållplatser. Den fjärde hållplatsen ska jag gå av bussen. Gå dem sista biten till Birgittaskolan. Ha en jätte bra fredag på er alla människor och vänner. /Anton <3

Av Anton Trygg - 18 april 2013 22:18

Hej på er alla underbara människor! Det har varit en bra dag i skolan. Efter lunchs rasten. Då gick vi till Eyrabadet och badade med Johnny. Sen när vi kom tillbaka till Birgittaskolan. Då hade rast. Kl 14:25 hade vi elevens val med Göran till 15:45. När skolan var slut. Då gick jag till hemmansvägen. Och väntade på bussen. Jag åkte buss 26 hem till Sörbyängen Centrum. Vi gick den sista biten till elevhemmet. När jag var hemma på elevhemmet. Då åt vi mat. Jag tvättade mina kläder. Städa mitt rum. Gjorde läxan. Jag tittade på tv. Jag duschade. Pratat med mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla underbara människor. /Anton <3

Av Anton Trygg - 18 april 2013 14:22

<3 Det är jag! <3

Av Anton Trygg - 18 april 2013 09:58

Hej! Nu har vi rast. Snart börjar hemkunskapen igen. På hemkunskapen gör vi tacos. Hej så länge. /Anton <3

Av Anton Trygg - 18 april 2013 08:12

Nu är jag i skolan. Snart börjar hemkunskapen på Birgittaskolan.

Av Anton Trygg - 18 april 2013 06:12

Godmorgon på er alla trötta människor, vänner och föräldrar. Hur mår ni? Har ni sovit bra i natt? Nu ska jag gå upp och bädda sängen. Gå ner och äta jätte god frukost. Gå upp till övervåningen och borsta tänderna och klä på mig. Gå till busshållplatsen Sörbyängen Centrum. Och vänta på bussen som ska komma klockan 07:42. Jag ska åka buss 26 till hemmansvägen och gå av bussen där. Och gå den sista biten till Birgittaskolan. Ha en jätte bra torsdag på er alla. Snart är det Helg också. /Anton <3

Av Anton Trygg - 17 april 2013 22:49

Hej på er alla! När skolan var slut. Då väntade jag i skolan. Sen kom Maria boendepersonal till Birgittaskolan. För kl 16:00 tränade vi BIRGITTAHALLEN. Efter vi har träna klart. Då gick vi till hemmansvägen. Och åkte buss 26 hem till Sörbyängen Centrum. Och gick av bussen där och gick den sista biten till elevhemmet. När vi kom hem till elevhemmet. Då åt vi mat. Sen gjorde jag läxan. Vi tittade på en film som heter ROSA. Förut har jag borsta tänderna och prata med mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 17 april 2013 14:06

Hej på er alla!
Innan lunchen hade vi svenska. Sen åt vi lunch. Efter lunchen hade vi svenska igen. Nu har vi rast. Snart ska vi ha syslöjd. Här får ni en bild på Birgittaskolans skolgården. Ha en bra eftermiddag på er alla. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards