Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Anton Trygg - 7 april 2013 23:06

Hej på er alla! Godnatt. Förut har jag duschat. Nyss har jag prata med mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova så man blir pigg och orkar med skolan imorgon. Ha en bra natt på er alla och sov så gott. /Anton <3

Av Anton Trygg - 7 april 2013 20:40

Hej på er alla cross-vänner!
Nu när jag har en större cross då måste jag har pallar. När jag åkt färdig med crossen. Då var crossen smutsig. Då tvättade jag crossen. Sen satte jag på eltejp på crossen och gjorde nummer 42 av eltejp. Hur tycker ni om mina nya nummer? Jag gick och bytte om mig. På kvällen har vi ätit mat. Ha en jätte bra kväll/natt på er alla cross-vänner. /Anton <3

Av Anton Trygg - 7 april 2013 12:46

Hej på er alla crossförare och vanliga vänner! Förut åt vi frukost. Nu har precis kollat på tv. Men nu ska jag gå ut och köra cross. Och njuta av det fina vädret och njuta i solen också. Gå ut med er också sitt inte bra inne när det är fint väder ute. Ha en bra dag på er alla crossförare och vanliga vänner. /Anton <3

Av Anton Trygg - 7 april 2013 10:31

Godmorgon på er alla glada vänner! Dagen har sina goda stunder. Har ni sovit bra? Jag har sovit jätte bra inatt. Nu är jag vaken. Och ska gå upp och titta på tv tills pappa och Norma har vaknat. Då ska vi äta frukost. Jag uppdatera under dag så ni har koll vad jag gör. Ha en jätte bra söndag på er alla glad vänner. /Anton <3

Av Anton Trygg - 7 april 2013 00:58

Hej på er alla Goa vänner! Igår tittade jag på Irene huss på kanal 5 och åt glas och drack te. Jag har också ätit popcorn. Men nu blir det sängen. Nu ska jag sova och drömma så söt så man vaknar pigg idag när man har sovit tills man vaknar. Det blir min sista inlägg. Jag skriver mer idag när jag vaknar. Ni få gärna gilla och kommentera. Ha en fortsatt bra natt på er alla Goa vänner. Godnatt och sov gott. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards