Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Anton Trygg - 1 april 2013 23:33

Hej! Nu ska jag stänga av datorn. Och hoppa ni i duschen. Och sen ska jag lägga mig i min sköna säng. Och sova så man är pigg imorgon och åka på hockey. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 1 april 2013 23:18

Hej på er alla hockey-Vänner! Imorgon då gäller det. Då ska jag, Dan Christiansson, hans pappa och syster till en fullsatt Tegera arena i Leksand och kolla på LEKSANDS IF mot ÖREBRO HK. Då ska ÖREBRO HK vinna över LEKSANDS IF. Lycka till imorgon ÖREBRO HK på bortaplan. Jag kommer och heja på er ÖREBRO HK. Nedslapp är kl 19.00 imorgon i Tegera arena i Leksand. Ha en bra natt på er alla hockey-vänner. /Anton

 


Av Anton Trygg - 1 april 2013 21:48

Hej på er alla! Har ni blivit lurad idag? Jag har inte blivit lurad idag när det är 1 april. Men nu på kväll har jag satt ihop två stolar som vi har köpt på ikea i Västerås idag. Nu ska jag var lite vid datorn. Och säkert blir det lite tv tittande också. Men nu får det var slut skrivet man kan ju inte bra sitta här och skriva skriva här på bloggen. Ha en bra kväll/natt på er alla. /Anton <3

   

Av Anton Trygg - 1 april 2013 18:45

Hej! Nu har vi kommit hem till Vasalunden från en halvdag på Ikea i Västerås och erikslund shopping center. På Ikea köpte vi olika saker. Sen köpte vi nya vår skor till mig på erikslund shopping center. Sen åkte hem. Hur tycker ni om mina nya skor? Här får ni en bild på mina nya skor. Ha en bra kväll på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 1 april 2013 13:00

Örebro Hockey Klubb!

Av Anton Trygg - 1 april 2013 12:58

Jag älskar Örebro Hockey!

Av Anton Trygg - 1 april 2013 12:09

Mitt hjärta tillhör Örebro Hockey!

Av Anton Trygg - 1 april 2013 11:49

Hej! När jag vakna imorse då gick jag upp och ringde till Andres. Andres kom hem till oss och fick kaffe. Sen åkte vi och tanka bilen. Nu är vi på väg till Västerås. Ha en bra annandag påsk på er alla. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards