Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Anton Trygg - 15 april 2013 22:34

Godnatt!

Av Anton Trygg - 15 april 2013 22:29

Hej på er alla som bor i Örebro och i Ludvika. Hur mår ni? Har det varit en bra måndag? Idag har dom flesta lektionerna var som vanliga i skolan. Två av lektionerna var annorlunda. Vi pratade om skolresan till Göteborg den 3-4 juni 2013. Sen när skolan var slut. Då gick jag till hemmansvägen. Då kollade jag på tidtabellen. Då såg jag att dom har ändrat busstiderna. Om jag skulle vänta på buss. Så skulle jag få vänta jätte länge. Jag gick hem till elevhemmet senapsvägen istället. När jag kom hem till elevhemmet. Då gjorde jag mat. Stuvade makaroner med falukorv och gjorde jag sallad också. Sen åt vi mat. Jag städade i köket. Sen tvättade jag mina klädde. Jag gjorde läxan. Gud vad jag tycker det är tråkigt med läxor. Men men ibland är livet hårt. Jag gjorde läxa nästan hela kvällen. Jag har duschat. Tittat på tv. Förut har jag borsta tänderna. Nyss har jag prata med mamma i mobiltelefonen. Nu ska jag äntligen sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 15 april 2013 09:58

Hej på er alla Örebro:are och dalmas! Hur mår ni? När jag kom till Örebro Centralstation. Då åkte jag buss 26 till järntorget. Och bytte buss till buss 25 och åkte till slussgatan. Nu är jag på Birgittaskolan. Ha en bra dag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 15 april 2013 09:01

Snart närmar jag mig Örebro Centralstation. Där ska Jag gå av tåget och vänta på bussen. Ha en jätte bra måndag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 15 april 2013 07:54

Hej på er alla skol-Vänner och jobbar-Vänner! Nu sitter jag på tåget mot Örebro. För en ny vecka i skolan med vanliga och intensiva lektioner. Ha en jätte bra skol-vecka och jobba-vecka på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 15 april 2013 05:40

Godmorgon på er alla! Nu ska jag gå upp och bädda sängen. Och klä på mig. Gå ner och äta frukost. Gå upp till övervåningen och borsta tänderna. Gå ner och klä på mig jacka och skor. Sen ska pappa köra ni mig till Ludvika till tåget. För jag ska åka tåget till Örebro Centralstation. Ha en bra måndag på er alla. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards