Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Anton Trygg - 4 april 2013 22:55

Hej på er alla underbara människor! Hur mår ni? På eftermiddagen här på elevhemmet åt vi god mat som Kenneth har gjort. Sen åkte jag, Landry och Kenneth buss till hemmansvägen gick av bussen där. Gick till elevhemmet äppelbo och hälsa på Daniel. Vi fick Kladdkaka som Daniel har bakat och fick saft också. Sen gick vi hem till elevhemmet senap. Vi titta på tv. Kl 21:45 tittade jag på tvärsnytt då såg jag Simon Lönngren var med och spela bordtennis. Sen gick jag upp till övervåningen. Plocka iordning i mitt rum. Jag borsta tänderna. Jag har prata med mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt och sov så gott på er alla underbara människor. /Anton <3

Av Anton Trygg - 4 april 2013 14:27

Hej på er alla härliga människor! Har får ni ett fin kort på mig. Hur mår ni? Idag mår jag toppen bra. Idag på morgonen hade vi hemkunskapen med Pia. Sen hade vi engelska med lotta och sen lunch. Sen gick vi ut och gick. Kl 13:30 hade vi alla 5 i klassen möte med rektor Roger. Nu ska vi ha elevensval med Göran. Ha en fortsatt bra eftermiddag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 4 april 2013 07:00

Godmorgon!

Av Anton Trygg - 4 april 2013 06:56

Hej på er alla! Har ni sovit bra inatt? Jag har sovit en jätte bra natt. Nu aka jag gå upp och bädda sängen. Gå ner och äta god frukost. Jag ska gå till övervåningen. Och borsta tänderna och klä på mig. Sen ska jag gå till busshållplatsen Sörbyängen Centrum. Bussen ska komma kl 07:53. Men bussarna i Örebro är alltid sena. Jag ska åka buss till Hemmansvägen och gå av bussen där. Gå den sista biten till skolan. Jag hoppas att det skulle bli 10 plus grader här ute i Örebro idag. Då kan jag ta mina nya skor och min gamla vår jacka. Ha en jätte bra torsdag på er alla. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards