Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Anton Trygg - 11 april 2013 22:36

Hej på er alla! Godnatt. Idag var det en vanlig dag i skolan. När skolan var slut. Då gick jag hem till elevhemmet. När jag var hemma på elevhemmet. Då åt vi grillat kött, korv. Och pomfrites och sås. Efter maten. Då tvättade jag. Och städa jag mitt rum. Sen gick vi till elevhemmet riagatan. Vi spelade 7:an och filade. Kenneth jobbade på riagatan elevhem ikväll. Sen gick vi hem till elevhemmet senap. Jag kollade på tv. Och duschade jag. Förut har jag plocka iordning i mitt rum och packade. Nyss har jag prata med pappa och mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 11 april 2013 07:00

Godmorgon!

Av Anton Trygg - 11 april 2013 06:58

Hej på er alla tvåspråkiga vänner! Jag är tvåspråkig. Jag kan svenska och svensk teckenspråk. Nu ska jag gå upp ur en varm och skön säng. Och bädda sägen. Gå ner och äta jätte god elevhems frukost. Sen är det bra och göra i ordnings sig. Gå upp till övervåningen. Och borsta tänderna och klä på sig. Kl 07:45 ska jag gå till busshållplatsen Sörbyängen Centrum och vänta på bussen där. Bussen ska kom kl 07:53. Jag ska åka till hemmansvägen. Gå av bussen där. Och gå den sista biten till Birgittaskolan. Ha en jätte bra torsdag på er alla tvåspråkiga vänner. Snart är det helg också. Hej då. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards