Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Anton Trygg - 30 juli 2013 22:30

Hej! Regnet smattrar så gott på taket. Så nu tar jag natt här i stugan. Men först ska jag packa inför morgondagen roliga äventyr. Sen blir det borsta tänderna och sova Här i Vasalunden. /Anton

 

Av Anton Trygg - 30 juli 2013 17:52

Hej! Förut kom vi hem till Vasalunden i Ludvika. Då åt jag fiskpinnar och mos. Nu sitter jag bara här i soffan och lyssnar på regnet ute. Snart ska jag packa väskan. Nu är det nära imorgon åker vi till Stockholm. Ha en härlig regnig kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 juli 2013 12:23

Hej! Nyss har jag ätit världens godaste pannkakor som min bästa Mamma har gjort till mig. Nu ska jag titta mer på tv tv tv och tv. Ha en bra mulen dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 juli 2013 09:55

Hej! Gud vad trött jag blev nu. Jag somnade sittande i soffan ett tag. Nu är jag lite piggare igen. Nu tittar vi på tv tv och tv. Här får ni en rolig bild på mig. Ha en bra dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 juli 2013 08:22

Hej! Om 1 dag åker jag, Mamma, Jonas/@nonisen88, Lucas/@lucaaaas01 och Oscar på kryssning till Mariehamn/Åland. Det ska blir så kul. Jag längtar så otroligt mycket nu. Kan det inte bra bli imorgon och onsdag. Ha en toppen bra dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 juli 2013 07:55

Hej på er alla!
Nyss har jag, Mamma, Tea och Tage ätit frukost. Jag åt yoghurt med smak av rabarber också åt jag müsli för första gången. Det var gott tycker jag. Jag åt också macka. Nu tittar vi på tv och tar det lugnt. Här får ni en bild på en fin blomma som jag har hittat på Google. Ha fin morgon på er alla. Hälsningar från morgårdshammar/Smedjebacken. /Anton

Av Anton Trygg - 30 juli 2013 07:02

Hej! Nyss har jag och Mamma kommit till Morgårdshammar i Smedjebacken. Och är barnvakt åt Tea och Tage. För Jimmy och Karin jobbar. Nu ska vi äta frukost. Hoppas att det blir fint väder idag också. Ha en härlig morgon på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 juli 2013 06:15

Hej! Igår bestämde jag mig att jag inte skulle gå upp tidigt. Men nu kan jag inte sova så nu får gå jag upp ändå. Nu ska jag gå upp och klä på mig och borsta tänderna. Sen ska vi åka till morgårdshammar i Smedjebacken. Ha en härlig tisdagsmorgon på er alla. Hälsningar Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards