Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Anton Trygg - 9 juli 2013 20:56

Hej igen! Nu är vi hemma på hemmaplan igen i vackra och fina Ludvika. På vägen hem från Gävle sova jag i bilen till Ludvika. Det var jätte kul på Furuvik idag. Ni får bilder från Furuvik senare eller en anna dag. Vi får se. Förut åt vi mat. Nu ska jag bara släppa och ta det lungt här hemma i Vasalunden. Ha en fin kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 9 juli 2013 18:46

Hej då Furuvik!
Nu är vi på väg hem till Ludvika efter heldag på Furuvik i Gävle. Vi köpte entré. Åkband till mig. Glass. Jag har också åkt mycket karuseller. Titta på djuren. Och badat. Och ätit mat. Nu är jag helt slut efter världens bästa dag på Furuvik i Gävle med Mamma, Britt och Lennart. Nu ska jag sova i bilen på väg hem till Ludvika. Ha en värdefull kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 9 juli 2013 10:06

Hej på er alla!
Nu har vi åkt ett tag. Och är jag på väg till Gävle med Mamma. Britt och Lennart. För en heldag på Furuvik. På Furuvik ska jag åka karuseller, titta på djuren och bada.

Inte ett moln
så långt ögat kan nå. Ha en jätte härlig tisdag på er alla för det ska jag ha iallafall. /Anton

Av Anton Trygg - 9 juli 2013 07:42

Hej! Nu startar jag igång dagen med en god frukost. Ca Kl 09:00 kommer Britt och Lennart och hämta mig och Mamma här på Vasalunden. Ha en toppen bra tisdag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards