Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Anton Trygg - 4 juli 2013 23:18

 

Av Anton Trygg - 4 juli 2013 22:30

Hej på er alla!  Nu berättar jag igen om min dag. Imorse kom Britt och Lennart hit till Vasalunden och hämta mig och Mamma. Vi åkte till Nusnäs som ligger utanför Mora. Och kollade på Dalahästtillverkning. Sen fikade vi i Nusnäs. Vi åkte sen vidare till keramik Boden och tittade på väg hem. Vi fortsatte sen hem. Vi stannade i Leksand vid Leksands knäckebröd och handlade knäckebröd. Och sen stanade vi i insjön och kollade på loppis också. Vi åkte sen hem till Ludvika. När vi kom hem till Ludvika. Då övningkörde jag till MM och handlade. Sen övningkörde jag hem. Förut har jag ätit mat och titta på halv åt hos mig. Dom tre första bilderna. Dom dalahästarna har jag köp själv. Och den fjärde bilden köpte mamma en nyckelring med dalahästen på till mig. Tack Mamma att du köpte en nyckelring med dalahästen på till mig idag. Jag Älskar dig Mamma/Irené. Nu tittar jag på tv och är lite vid daton också. Ha en jätte bra natt på er alla. Kram för en fin kväll. /Anton

             

Av Anton Trygg - 4 juli 2013 14:32

Hej! Förut har vi titta på dalahästtillverkning i Nusnäs. Dom två näst sista bilder. Dom dalahästarna har jag köpt själv. Förut har vi också fikat i Nusnäs. När vi var på väg hem. Då stanade vi vid en Keramik borden. Nu är vi på väg hem till Ludvika igen. Ha en bra eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 4 juli 2013 09:57

Hej! Nu är jag, Mamma, Britt och Lennart på väg till Nusnäs och titta när dom gör dalahästar. Här bjuder jag er på en bild på mig. Ha en härlig dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 4 juli 2013 08:16

Godmorgon på er alla!
Nu ska jag gå upp och duscha. Sen ska jag äta frukost. Kl 09:30 då kommer Britt och Lennart hämta mig och mamma. Ha en bra torsdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 4 juli 2013 01:07

Hej! Igår har jag städat lite i mitt rum. Nyss har jag borsta tänderna. Nu ligger jag i min sköna säng och ska sova. Ska upp tidig idag. Mamma väcker mig redan kl 08:00 idag. Jag få sova ca 7 timmar inatt. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards