Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Anton Trygg - 6 juli 2013 23:00

Hej! Nu tänker jag gå och sova. Men först ska jag stänga av datorn. Och sen ska jag gå in på toaletten och borsta tänderna. Nu säger jag godnatt och sov gott vi ses imorgon igen alla. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 6 juli 2013 22:45

 

Av Anton Trygg - 6 juli 2013 21:38

Hej på er alla!
Nu har vi landat i soffan efter en toppen bra dag. Det gick bra och övningkör halv vägen hem till Ludvika. När vi kom hem till Ludvika. Då körde jag förbi lyviksberget för Mamma skulle handla. Sen körde jag hem Anders Frögren till köpmansgatan. Sen åkte jag och Irené Trygg/Mamma hem till Vasalunden. Sen övningkörde jag igen. Men nu körde jag till MM för Mamma skulle handla igen. Jag övningkörde sen hem. Mamma gjorde mat till mig. Jag åt pommesfriets med kyckling, bearnaisesås och sallad. Till efterrätt åt jag glass. Nu tittar jag på tv och är vid datorn. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 6 juli 2013 16:44

Hej! Nu är jag, Irené Trygg/mamma och Anders Frögren på väg hem från Ikea/Örebro. Vi handlade lite saker. Efter Kopparberg ska jag övningköra hem till Ludvika. Ha en bra eftermiddag/kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 6 juli 2013 14:09

Hej! När vi var hemma i Ludvika. Då var vi i gammelgården och lyssna på sommarmuikamterna 2013 för sista gången i år. Nu har vi åkte ett tag och är på väg till fina Örebro för en hel eftermiddag på Ikea i Marieberg i Örebro med Irené Trygg/Mamma och Anders Frögren. /Anton

Av Anton Trygg - 6 juli 2013 08:47

Hej! Igår när jag övningkörde. Då stog jag med bilen mellan två andra bilar. Jag börja backa. Då ringde det i mamma mobil. Då svarade hon. Mamma prata och prata. Men jag fortsatte jag backa sen backade jag in i den bil som stog parkerad bakom oss. Jag backade så sakta. Så det blev inga skador på våran bil eller den andra bilen som tur va. /Anton

Av Anton Trygg - 6 juli 2013 08:33

Hej! Nu ska jag gå upp och klä på mig. Gå och äta frukost. Sen ska jag duscha och borsta tänderna. Igår borsta jag aldrig tänderna för jag var så trött. Men idag ska jag borsta noga. Vi ska åka sen till gammelgården och titta när Oskar Webrell spelar i sommarmuikamterna kl 10:00 och 11:30. Ha en jätte bra lördag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards