Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 25 maj 2015

Av Anton Trygg - 25 maj 2015 21:58

Hej på er alla söta Tjejer!
Så där som Mannen göra med sin gravidakvinna på bilden som att pussas på munnen så vill jag också göra med min tjej om jag hittar någon och vara kär i det är inte säkert jag gör.
Min dröm är att skaffa en tjej och bli kär i, skaffa barn, bo i ett hus, ha 8 barn, ha en tjej som vill pussas på munnen mycket och leva ett lycklig liv. PS: jag har hittat bilden Google.se. Det var bara det jag vill skriva och tala om till er. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 25 maj 2015 08:54

Hej! Igår kväll så var jag så trött så jag orkade inte skriva på Facebook, Instagram eller bloggen och inatt så sov jag också med kläderna på hela natten. Men Iallafall hemma på Elevhemmet svanen nu på morgon då gick en jätte trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost ensam. Sen så borstade jag tänderna och bäddade min säng. Vid klockan 08:30 då gick jag ut och gick till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnsiet och köra maskin. Ha nu en jätte härlig måndag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards