Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 16 maj 2015

Av Anton Trygg - 16 maj 2015 23:52

Hej! Nu så har jag sovit här på soffan lite. Så nu ska jag gå upp på övervåningen och borsta tänderna och lägga mig i sängen och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 maj 2015 22:08

Hej Morfar!
Här bjuder jag er på lite bilder på min Morfar som inte finns med oss längre här på jorden. Idag så tänkte jag lite extra på dig Morfar. Gud vad det skulle ha varit kul om du Morfar kunde ha åk hitt till Burängsberg någon gång och kollat på när jag har kört grävlastare men det går inte. Jag saknar dig Morfar så det gör ont i hjärtat och jag älskar dig också Morfar och det kommer jag och göra för evighet. Jag som ville att du har kunnat och läsa detta jag skriver till dig men det gör inte. Ha det så jätte bra nu upp hos älgarna Morfar. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 16 maj 2015 20:43

Efter denna fina dag, så är nog dom flesta nöjda!!
Nu en skön kväll med tv tittande!!
GoKväll på er!!

Av Anton Trygg - 16 maj 2015 11:20

Hej! Nu så är Pappa och Örjan vaken så nyss så har vi ätit frukost. Jag har också precis borstat tänderna. Nu så ska jag gå ut och köra lite grävlastare igen. Ha en fortsatt bra lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 maj 2015 09:48

Godmorgon lördag!
Nu så är det bara jag som är vaken här i stugan. Pappa och Örjan sover fortfarande. Nu så sitter jag här på undervåningen i soffan och titta på Nyhetsmorgon på TV4. Ha nu en härlig lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards