Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 3 maj 2015

Av Anton Trygg - 3 maj 2015 22:30

Hej! På kvällskvisten här hemma i våran lägenhet då klippte Mamma mitt hår. Sen så duschade jag och då tog jag också febern och då hade jag 37,7 och lite förhört feber. Så nu vet jag inte om jag ska åka till Örebro imorgon eller inte. Så jag tar febern imorgon bitit och få se då om feber har stigit sig eller inte. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 maj 2015 19:45

Hej! Amanda vann seriepremiär i fotbollen med 4-1 mot Hedemora och Moa spelade också sin första seriepremiär i fotbollen nånsin och vann också och då med 2-1 mot Tunabro. Matcherna spelades på Östansbo IP. När fotbollen var slut då åkte jag och Mamma hem till Vasalunden till våran lägenhet igen och då gjorde Mamma tunnpannkaka. Sen så åkte jag Mammas goda tunnpannkaka med hem gjord äppelmos. Nu så ska jag och Mamma titta på humorgalan på TV4 play. Ha nu en trevlig söndagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 maj 2015 11:57

Hej! Jag vaknade också idag upp med täppt i näsan. Vad trött jag blir och när ska också den här förbannade förkylningen gå över någon gång. Sen så åt jag, Alexander och Mamma frukost tillsammans. Nu så hissar jag flaggan här på Facebook, Instagram och blogg för tre kronor idag. Heja Sverige idag ska ni också vinna. Ha nu en jätte bra söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 maj 2015 02:28

Hej! Jag känner mig inte bättre. Så nu tänker jag lägga mig i sängen och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards