Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juni 2015

Av Anton Trygg - 6 juni 2015 22:23

Hej! När jag kom hem till elevhemmet svanen. Då var jag till Ica Maxi och köpte grillchips, gräddfil, dipp, Coca-Cola, schampo och öronproppar. Nyss så har jag också sett på Nationaldagen 2015 på SVT1 från Skansen och då såg jag äntligen kungen som jag missade idag här i Örebro. Ha nu en fortsatt bra nationaldagen på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 juni 2015 15:50

Hej! Idag har haft en as bra dag på Gustavsvik äventyrsbadet med Jasmine Sjöstedt. Vi har idag badade och åkte vattenrutschbana i hela fyra timmar. Vi åt också lunch på Gustavsvik. Sen på vägen hem så stannade jag till här vid Stadsparken och skulle ha kolla på kungen men då hade han redan dragit iväg men då kollade jag istället på motorcyklar åt en korv med bröd och en glass. Nu så drar jag också hem till elevhemmet svanen efter en as grym dag med världens bästa kompis Jasmine Sjöstedt. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 juni 2015 08:01

Hej! Igår kväll så var jag så trött så jag orkade inte skriva på Facebook, Instagram eller bloggen. Men Iallafall hemma på Elevhemmet svanen nu på morgon då gick en jätte trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost ensam. Sen så borstade jag tänderna. Vid klockan 07:50 då gick jag ut och gick till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Järntorget/Slottet. På Järntorget/Slottet där ska jag byta buss till stadsbuss 22 och sen åka till Gustavsvik och bada i äventyrsbadet med Jasmine i hela fyra timmar. Ha nu en jätte bra nationaldagen på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 juni 2015 07:34

Hej! Igår på Marknadsaftonen här i Örebro så köpte jag marknadsnougat, en munk, sandaler och strumpor. Det var alltså en bra kväll igår på Marknadsafton. Ha nu en fin dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 juni 2015 07:08

Hej! Igår kväll så var jag så trött så jag orkade inte skriva på Facebook, Instagram eller bloggen. Men Iallafall hemma på Elevhemmet svanen nu på morgon då gick en jätte trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost ensam. Sen så borstade jag tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut och gick till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till bästa Kvinnerstagymnsiet och köra maskin. Ha nu en jätte härlig fredag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 juni 2015 07:09

Hej! Igår kväll så var jag så trött så jag orkade inte skriva på Facebook, Instagram eller bloggen och inatt så sov jag också med kläderna på hela natten. Men Iallafall hemma på Elevhemmet svanen nu på morgon då gick en jätte trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost ensam. Sen så borstade jag tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut och gick till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till bästa Kvinnerstagymnsiet och köra maskin. Ha nu en jätte härlig torsdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 juni 2015 06:25

Hej på er alla söta Tjejer!
Till allmänheten: Om ni tycker att jag tjatar för mycket om tjejer och gravidamagar då behöver in inte läsa detta. Jag vill påminna er också att detta är min blogg så jag lägger ut hur många gravidabilder jag vill för att jag gillar tjejer med gravidamagar och det kommer jag och göra i hela mitt liv så jag kommer också och fortsätta och lägga ut gravidabilder här på bloggen. Jösses vill stor och rund gravidmage tjejen har på bilden. En son stor, rund och fin gravidmage vill jag också att min underbara tjej ska ha om jag hittar någon tjej och vara kär i. Jag har funderat mycket på om det är något fel på mig det är därför ingen tjej vill ha mig. Jag vill en tjej, bilda en familj, skaffa 8 barn, skaffa ett hus, skaffa en bil och leva ett lycklig liv. Alla killar här på bloggen skriv här nere på kommentarsfältet och ge mig tips och råd och berätta hur ni gjorde när ni blev kär i en tjej? Hälsningar från en snygg Anton

Av Anton Trygg - 3 juni 2015 07:15

Hej! Igår kväll så var jag så trött så jag orkade inte skriva på Facebook, Instagram eller bloggen och inatt så sov jag också med kläderna på hela natten. Men Iallafall hemma på Elevhemmet svanen nu på morgon då gick en jätte trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost ensam. Sen så borstade jag tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut och gick till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till bästa Kvinnerstagymnsiet och köra maskin. Ha nu en jätte härlig tisdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards