Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juni 2015

Av Anton Trygg - 24 juni 2015 23:47

Hej! Både Jag och Mamma blev jättetrötta efter dagens äventyr. Vi har varit i här i Ludvika och uträtta ärende. Mysig dag. Nu så blir det en välförtjänt sova. Ny dag imorgon och då hoppas vi på toppen väder. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 juni 2015 22:00

Hej! Vet ni vad jag ska göra lördag den 4 juli? Då blir det min roligaste dag i mitt liv för då ska jag med Mamma och Britt och Mormor till Svärdsjö Gammelgård och titta på allsång med min idol Lasse Berghagen. Jippi vad jag längtar tills lördag den 4 juli. Jag vill det ska bara vara lördag den 4 juli nu. Lasse Berghagen jag kommer och tittar på dig lördag den 4 juli. Idag var vi också till turistbyrån här i Ludvika och köpte biljetter och nu så är jag också nästan färdig med min plakat. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 22 juni 2015 23:47

Hej! Ikväll så var jag på tutbingo i Harnäs med Mamma, Mormor och Britt och jag vann ingenting heller. Nu så är vi hemma igen i Vasalunden och snart så ska jag också sova så jag säger redan nu godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 juni 2015 12:28

God dag på er alla. Nyss ätit frukost. Nu ska jag borsta. Tänderna och göra iordning mig. Och sen ska vi ut. Ha en jätte bra söndag på er alla. HÄR FÅR NI EN BILD PÅ FRUKOST BORDET. Hej då.

Av Anton Trygg - 21 juni 2015 00:35

Dax att göra natten här i stugan och hoppas man får lite sömn. Några timmar mer än föregående natt vore välbehövligt. På sista tiden så är det jag som somnar sist och vaknar näst först. Hopplöst emellanåt. Men nu har vi gjort även denna midsommar så snart dax för vardag igen med allt vad det innebär men då har jag fortfarande sommarlov. Gonatt på er

Av Anton Trygg - 20 juni 2015 22:04

En riktigt mysig midsommardag är snart till ända! Gokart med Rosie, Johan, Amanda, Moa, Frida, Daniel, Tea och Tage och Mamma. Sen fika hos Mormor i Ludvika innan det blev pizza! Nu så har jag sovit lite i min säng ett tag och vi har nu landat i soffan framför Tv och ska äta jordgubbar med grädde! Trevlig kväll på er alla.

Av Anton Trygg - 20 juni 2015 10:42

Hej! Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Sen så ska jag också gå ut i köket och ätit lite frukost. Senare då ska jag också gå in på toaletten och borsta tänderna. Idag så har vi inget planerat så Idag så får vi också se vad denna dag har att erbjuda. Ha nu en jätte bra midsommardagen på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 juni 2015 17:06

Glad midsommar på er alla!
På eftermiddagen då kom fina Lena med Lill killen i magen, Jonas och Oscar hit till våran lägenhet i Vasalunden och åt midsommarmat tillsammans med oss. Vi åt också sill, färskpotatis, gräddfil, ägghalvor, och köttbullar och till det så drack vi också dricka. Sedan så åkte jag, Mamma, Lena med Lill killen i magen, Jonas och Oscar till Ludvika Gammelgård och tittade på midsommarfirande där så träffade vi också Britt och Lennart. På midsommarfirande såg vi när dom reste midsommarstången och lyssnade på midsommarlåtar. Nyss så kom jag och Mamma hem till våran lägenhet här i Vasalunden igen. Ha nu en fortsatt bra midsommar på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards