Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juni 2015

Av Anton Trygg - 10 juni 2015 22:13

Hej! Idag har jag varit på Kvinnerstagymnasiet och körde paddan ute vid ridbanan. När vi slutade då byte jag om mig. Sen så kom Mamma till Kvinnerstagymnasiet. Senare då övningskörde jag till elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då åt jag och Mamma kvällsmat. Förut så har jag också duschat. Nu så ska jag och Mamma sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 juni 2015 07:15

Hej! Igår kväll så var jag så trött så jag orkade inte skriva på Facebook, Instagram eller bloggen. Men Iallafall hemma på Elevhemmet svanen nu på morgon då gick en jätte trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost ensam. Sen så borstade jag tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut och gick till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till bästa Kvinnerstagymnsiet och köra maskin. Ha nu en jätte härlig onsdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 juni 2015 19:43

Hej! Idag har det varit en jätte fin och varm dag på Kvinnerstagymnasiet och jag har också vart markgubbe idag på ridbanan och det innebär att man få padda och mätta med avvägningsinstrument. Imorgon så ska jag också vara sista dag på Kvinnerstagymnsiet innan sommarlovet. När vi slutade då byte jag om mig. Och sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum där byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen så åt vi kvällsmat. Snart så ska jag också duscha innan läggdags. Ha nu en jätte skön tisdagkväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 juni 2015 07:14

Hej! Igår kväll så var jag så trött så jag orkade inte skriva på Facebook, Instagram eller bloggen. Men Iallafall hemma på Elevhemmet svanen nu på morgon då gick en jätte trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost ensam. Sen så borstade jag tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut och gick till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till bästa Kvinnerstagymnsiet och köra maskin. Ha nu en jätte härlig tisdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 juni 2015 21:51

Hej! Idag har jag och Andreas Hultgren gjort lite service på Volvo EC 210 bandgrävaren på kvinnerstagymnasiet. När jag slutade så byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum där byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen till Lavendelvägen/Elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då åt jag ätit kvällsmat, varit vid datorn och lyssnat på musik. Nyss så har jag duschat och borsta tänderna. Snart så börjar också FIFA Dam-VM 2015 på TV4 och matchen mellan Sverige - Nigeria. Ha nu en jätte bra Fotbollskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 juni 2015 08:50

Hej! Igår kväll så var jag så trött så jag orkade inte skriva på Facebook, Instagram eller bloggen. Men Iallafall hemma på Elevhemmet svanen nu på morgon då gick en jätte trött kille upp ur säng och klädde på sig kläderna. Jag åt också frukost ensam. Sen så borstade jag tänderna. Vid klockan 08:30 då gick jag ut och gick till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till bästa Kvinnerstagymnsiet och köra maskin. Ha nu en jätte härlig måndag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 juni 2015 12:21

Hej på er alla söta Tjejer!
Som jag har sagt förut om ni tycker jag tjatar för mycket om tjejer och gravidamagar då behöver in inte läsa detta. Jag gillar tjejer och gravidamagar jätte mycket och det har jag gjort ifrån jag var liten och det kommer jag också att göra hela mitt livet med. Igår när jag var i Gustavsvik äventyrsbad här i Örebro då såg jag en tjej som var höggravid och då fick jag också äntligen se en stor gravidmage på nära håll och hon hade också då bara bikini på sig och då såg man magen ännu bättre. Jag vill också ha en tjej som jag kan göra henne gravid och sen att hon har bikini på sig och att hon och jag badar tillsammans i äventyrsbad. Å vad jag längtar till vuxenlivet nu och ha en egen tjej och leva tillsammans med och kunna bilda familj också. Jag vill inte vara liten jämt. Jag vill vara en stor man, ha skägg och mustasch, vara lång, ha en fin tjej, skaffa familj, ha max 8 barn, skaffa ett hus, skaffa ett jobb när jag slutar gymnasiet och leva ett underbar liv med en underbar tjej. Det är verkligen många tjejer här i Örebro som är gravida. På senaste tiden har jag sent jätte många gravida tjejer här i Örebro. Dom båda bilderna på höggravida tjejerna har jag hittat på Google.se. Jag vill bara meddela er också att det är jag som bestämmer vad jag lägger ut här och inte ni och jag kommer också att fortsätta och lägga ut gravidamagar så länge jag vill så det är bara och acceptera detta. Hälsningar från en snygg kille. /Anton

Av Anton Trygg - 7 juni 2015 09:44

Välkommen söndag!
Nu så ska jag palla mig upp ur sängen och klä på mig kläderna. Sen så ska jag också öppna dörren och gå ut till köket och bjuda min mage på lite frukost. Sen så ska jag borsta tänderna. Senare så får vi se vad denna dag har att erbjuda. Hoppas ni alla få en bra dag. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards