Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 30 december 2013

Av Anton Trygg - 30 december 2013 23:56

Hej på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans!
Idag åkte ÖREBRO HOCKEY till Östergötland för att avsluta 2013 i SHL med att besegra LINKÖPINGS HC med hela 4-2 på bortaplan i CLOETTA CENTER. Först i ÖREBRO kvitterar JOHAN WIKLANDER till 1-1 i power play. Och sen tog ÖREBRO ledningen med 2-1 mål av finländaren MARKO ANTTILA i power play. Nummer 12 MARKO ANTTILA i ÖREBRO kvitterar sen till 3-2. I tredje perioden gjorde MARTIN JOHANSSON i ÖREBRO mål i öppen kasse till slut resultat till 4-2. Jag vill också tacka nummer 12 MARKO ANTTILA i ÖREBRO för två fantastiska fina mål i kvällens match. Bra jobbat ÖREBRO. Nu kan ÖREBRO HOCKEY fira nyår som vinnare till tre sköna poäng. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 30 december 2013 14:27

God eftermiddag underbara världl!
Nu nalkas det nya 2014
Det gör vi till kärlekens år
Bryr oss om varandra och
lär oss älska oss själva...;-)

Av Anton Trygg - 30 december 2013 14:23

Dagen nalkas!
Gör den till en fin dag
Med ljus o kärlek.

Av Anton Trygg - 30 december 2013 14:05

Hej på er alla Hockey-Vänner/Tre kronor fans!
Igår krossade JUNIOR TRE KRONORNA NORGE med hela 10-0 i MALMÖ ARENA. Grattis till vinsten och tre sköna poäng igår JUNIOR TRE KRONOR. Ha en jätte bra dag på er alla Hockey-Vänner/Tre kronor fans. /Anton

Av Anton Trygg - 30 december 2013 13:57

Hej igen!

Nu är det måndag och jag är tillbaka på FACEBOOK, BLOGGEN och INSTAGRAM.

Igår tittade jag på en unge i minuten på tv 4 play på iPaden. På eftermiddagen var jag och pappa också in till stan i Stockholm och var på museum. Senare igår på kvällen så kom också Cristina Olsson och carolina barbosa hitt på besök I Örby och åt mat här också. Vi åt sen en god efterrätt. Vi satt också här och pratade och skrattade och hade kul. Senare åkte dom hem. Och då borsta jag tänderna och sov.

Nu så är det dags att gå upp och starta igång måndag med en god frukost. Sen får jag se vad jag ska hitta på och göra en sån här underbara dag. Ha en jätte härlig och bra sista måndag på er alla år 2013.

Kram <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards