Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 25 december 2013

Av Anton Trygg - 25 december 2013 20:19

Hej! Två julbord på två dagar & det efter varann.... Gott men jag lär sannerligen rulla fram ett tag framöver. Nu kör Alexander?? hem Farmor till Gustavsberg. Nu ska jag också bara ta det lugnt och titta på tv. Ha det bra så hörs vi snart igen. Hej då. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 25 december 2013 19:53

Hej! För ett lite tag sen hade jag mitt andra julafton här i Örby. Jag fick 500 kr av pappa, av farmor fick jag också 500 kr sammanlagt har jag fått 1000 kr ikväll. Sen fick jag också Tekbyxor, badlakan med mitt namn på, två tröjor, Örebro Hockey skal till iPhone och Örebro Hockey T-Shirt. Jag här nöjd med mina julklappar jag har fått ikväll. Nyss har jag ätit femte julbordet för i år och nu är jag också proppmätt. Nu får det vara bra med julmat för i år också. Ha en fin kväll/natt på er allesammans och god fortsättning. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 25 december 2013 15:40

Hej på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans!
Imorgon börjar ÖREBRO HK och spela igen efter juluppehållet. Men då börjar också ÖREBRO HK och spela borta mot skräplaget VÄXSJÖ LAKERS HC i VIDA ARENA. Lycka till på bortaplan imorgon ÖREBRO HK och vinn direkt efter juluppehållet och ta tre sköna poäng hem till Örebro. Ha en jätte bra eftermiddag/kväll på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 25 december 2013 15:11

Hej på er alla Örebro fans/Hockey-Vänner!
Imorgon börjar ÖREBRO HK spela igen efter juluppehållet. Men då börjar ÖREBRO HK och spela borta mot skräplaget VÄXSJÖ LAKERS HC i VIDA ARENA. Lycka till på bortaplan imorgon ÖREBRO HK och vinn direkt efter juluppehållet och ta tre sköna hem till Örebro. Ha en jätte bra eftermiddag på er alla Örebro fans/Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 25 december 2013 10:36

God fortsättning på Julen på er alla!
Nu har vi åkt ett tag och är på väg till Stockholm för att fira andra julafton med Pappa, Norma??, Alexander??, Anna Penafiel?? och bästa farmor. Också ska jag fira nyår där. Jag önskar er fridfulla dagar fyllda med ljus o kärlek. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 25 december 2013 08:00

Hej! Nu ska jag gå upp och klä på mig mina kläder. Jag ska också äta en god frukost. Sen ska jag borsta tänderna, bädda min sängen och kolla att jag har packat allt. För idag bär det av mot nya äventyr igen. Ha en jätte bra onsdag/juldagen på er alla underbara. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 25 december 2013 02:57

Hej! Nyss har jag packat. Jag har också precis borsta tänderna. Gud vad klockan har sprungit iväg. Nu måste jag sova. Godnatt. Kram <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards