Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 28 december 2013

Av Anton Trygg - 28 december 2013 23:34

Hej! Nu avslutar jag denna bra dag med att borsta tänderna och sen sova. Godnatt. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 28 december 2013 22:15

Hej! Lite senare på kvällen åt vi god mat som Norma har gjort. Nyss var jag nere på undervåningen och körde lite modelljärnväg med Pappa. Jag ska sen också ringa och prata med bästa Jasmine Sjöstedt på Skype. Ha en jätte bra fortsättning på jullovet på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 28 december 2013 20:50

Hej på er alla Hockey-Vänner/Tre kronor fans!
JUNIOR TRE KRONOR vann sin andra match i JUNIOR-VM men nu mot FINLAND med hela 4-2. Jag tittade på hela matchen på tv 3. Grattis pojkarna i TRE KRONOR laget till tre sköna poäng. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Tre kronor fans. /Anton

Av Anton Trygg - 28 december 2013 18:54

Hej på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans!
ÖREBRO HK förlorade hemma mot SKRÄPLAGET HV71 med 4-5 i förlängning efter en galen match i BEHRN ARENA i Örebro. Men ÖREBRO HK fick ju en poäng iallafall och då klättrade ÖREBRO HK uppåt på en 11 plats i SHL. Skönt att inte ÖREBRO HK ligger sist SHL längre. Istället åkte SKRÄPLAGET AIK ner till en sista plats i SHL. Jag firar iallafall att ÖREBRO HK fick en poäng och klättrade upp en placering i tabellen. Jag var inte och kollade på matchen i Örebro idag på eftermiddagen. Ha en jätte bra kväll/natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 28 december 2013 15:52

Hej på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans!
Idag spelar ÖREBRO HK hemma i BEHRN ARENA i Örebro mot skräplaget HV71. Lycka till på hemmaplan ÖREBRO HK och vinn tre viktiga poäng. Jag ska inte kolla på matchen idag. Ha en bra eftermiddag/kväll på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 28 december 2013 15:37

Hej! Nu är vi hemma i Örby igen och nu tittar jag också på hockey. TRE KRONOR - FINLAND. Kram <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards