Carl Anton Trygg

Alla inlägg under mars 2013

Av Anton Trygg - 15 mars 2013 16:47

Hej! Mamma stog och vänta på mig vid Ludvika station när jag kom med tåget. Sen åkte vi hem till vasalunden. Förut har jag äta smörgås och druckit te. Snart kommer pappa och hämta mig. Det en här myran på bilden har jag gjort med Göran på elevensval. /Anton <3

Av Anton Trygg - 15 mars 2013 13:58

Hej! Idag i skolan hade vi rörelse och drama kl 11:25 till 12:05. Sen kl 12:05 till 12:40 hade vi lunch. sista lektion hade vi skolans val från kl 12:40 till 13:10. Sen åkte jag buss 1 till Örebro Centralstationen. Nu är jag på tågkomparniet. Tåget åker kl 14:00 från Örebro Centralstationen. Ha en bra eftermiddag på er alla vänner. /Anton <3

 

Av Anton Trygg - 15 mars 2013 09:58

Hej! Imorse gick jag och Landry till busshålplatsen sörbyängen centrum. Vi väntade och väntade. Men Inge buss kom. Men då gick vi till skolan. Gud vad kalt det var. Jag och Landry blev lite sen till skolan. från kl 08:20 till kl 09:40 hade vi matte med Jenny. Nu har vi rast. Och kl 10:00 har vi gympa med Johnny. Ha en bra fredag på er alla vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 15 mars 2013 08:00

Hej! Varför ska det vara så kalt? Nu står jag och vänta på bussen. Bussen är sen. /Anton

Av Anton Trygg - 15 mars 2013 07:03

Hej på er alla! Nu ska jag gå upp och bädda sängen. Gå ner och äta god frukost. Gå upp till övervåningen borsta tänderna klä på mig. Gå till bussen. Åka till hemmansvägen och gå av Bussen där. Gå den sista biten till skolan. Gud vad kalt det är i Örebro -18. Ha en bra kallvinnter dag och fredag på er alla vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 15 mars 2013 06:50

Hej på er alla hockey-Vänner! Imorgon är andra matchen i kvalserien 2013. Då spelar ÖREBRO HK Mot skräplaget LEKSANDS IF. Då ska ÖREBRO HK vinna och ta hem tre sköna poäng i Behrn Arena i Örebro. Landry sa igår titta i tabellen LEKSANDS IF ligger först. Men kan inte säga så. Alla 6 lag i kvalserien har bara spelat en gång. Sen när kvalserien är slut. Då kan man säga vem som ligger först. Lycka till imorgon ÖREBRO HK på hemmaplan i Behrn Arena i Örebro. Jag ska inte kolla på matchen. Ha en bra fredag på er alla hockey-vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 14 mars 2013 23:08

Hej på er alla ute i värden. När jag slutade skola. Då åkte jag buss 25 till våghustorget. Och där träffade jag Camilla, Maria, Landry och David. Vi åkte buss 8 till västhagagatan. Där gick vi av bussen. Och gick till lek och bus landet. Vi åt mat där. Vi lekte och busade. Sen gick vi igen till västhagagatan. Och åkte vi buss 8 till våghustorget. Och där bytte vi buss. Åkte buss 26 till sörbyängen centrum. Sen gick vi till elevhemmet. Vi fikande. Tittade på tv. Jag duschade. Jag har packat. Förut har jag pratat med mamma i mobiltelefonen. Nu ska jag sova. Godnatt på er alla vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 14 mars 2013 22:09

Hej på er alla hockey-vänner!
Jag är glad ändå. ÖREBRO HK förlorade borta mot skräplaget TIMRÅ IK i E:ON ARENAN i Sundsvall med 2-3. Matchen slutade 2-2. Sen blev det förlängning men Inge av lagen gjorde mål. Och sen blev det straffar då vann TIMRÅ IK. Men ÖREBRO HK åkte hem med 1 poäng det är bättre en 0. Bra jobbat ÖREBRO HK. Villa upp er nu så ni kan vinna på lördag hemma i Behrn Arena i Örebro mot skräplaget LEKSANDS IF. Grattis till 1 poäng iallafall. Ha en bra natt på er alla hockey-vänner. /Anton.

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards