Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Anton Trygg - 29 mars 2013 22:51

Hej på er alla härliga människor! Igår kom Amanda och Moa hitt och ska sova här. Och idag åkte Amanda och Moa hem. På kvällen var jag, mamma och Alex till Jonas, Lucas och Oscar. För vi ska gratta Lucas som fyller 12 år idag. Från kl 20:00 tilll 22:00 tittade jag och mamma på LET´S DANCE 2013. Men nu ska jag gå och sova för jag är jätte trött. Godnatt på er alla fina människor. Ha en bra natt på er alla människor. /Anton <3

 

Av Anton Trygg - 29 mars 2013 22:26

Hej på er alla hockey-Vänner! Imorgon är det en ny match för våra älskade serieledarna ÖREBRO HK. ÖREBRO HK toppar kvalserien. Men sen är ÖREBRO HK redan färdiga till elitserien. Så matchen imorgon spelar ingen roll om ÖREBRO HK vinner eller förlorar mot VIK VÄSTERÅS HK. Men man få hoppas det bästa endå att ÖREBRO HK vinner och ta hem tre poäng. Lycka till ÖREBRO HK imorgon på hemmaplan i Behrn arena i Örebro. Jag ska inte på matchen imorgon. Ha en bra natt på er alla hockey-vänner. /Anton

 


Av Anton Trygg - 29 mars 2013 20:54

Glad Påsk på er alla!

 

Av Anton Trygg - 29 mars 2013 14:01

Hej! Nu har jag läst sport bladet om ÖREBRO HK och vägen till elitserien. Äntligen är ÖREBRO HK i elitserien. Grymt bra kämpa igår ÖREBRO HK. Jag så stolt att jag hejar på Sveriges bästa hockey lag ÖREBRO HK. Det är vi som är Örebro. Ha en jätte bra eftermiddag på er alla hockey-vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 29 mars 2013 11:22

Det är vi som är Örebro!


 

Av Anton Trygg - 29 mars 2013 10:20

Det är vi som är Örebro!!!!!

Av Anton Trygg - 29 mars 2013 09:47

Hej på er alla hockey intresserade! Jag måste bara tala om igen. Matchen slutade 2-5 mellan Rögle BK-Örebro HK igår. Det betyder att Örebro HK är i elitserien. Jag är så överlycklig går inte och beskriva med ord. Den här säsongen som Örebro HK har kämpat i hockeyallsvenskan och i kvalserien så är dom värda och komma till elitserien. Grattis ÖREBRO HK till elitserien plats 2013/2014. Ha en bra dag på er alla hockey-Vänner. /Anton <3

Av Anton Trygg - 29 mars 2013 09:19

Hej på er alla Örebro:are och leksingar! Har ni sovit bra inatt? Jag har sovit en jätte bra natt. Förut har jag ätit frukost. Det var för 34 års sen ÖREBRO HK vara med i elitserien. Jag är fortfarande lycklig från igår att Örebro kom till elitserien. Det är vi som är Örebro. Jag lysande på radio via datorn hur det gick till med matchen igår. Idag blir det en bra dag. Ha en bra dag på er alla Örebro:are och leksingar. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards