Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Anton Trygg - 17 december 2012 23:04

Hej! ÖREBRO HK förlorade stort på borta plan i Småland med 1-4 mot TINGSRYD AIF ikväll. Nu har ÖREBRO HK förlorat två matcher på raken inte bra. Jag hoppas att ÖREBRO HK vinner nästa match. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 17 december 2012 22:48

Hej! I fredag då var det bra i skolan. Sen åkte jag buss till Örebro Centralstationen. Där jag väntade på tåget. Sen åkte jag tåg hem till Ludvika station. Där mamma och Amanda och Moa stog och väntade på mig. Sen åkte vi till Handelsbanken och hämtade mitt id-kort. Sen åkte vi hem. Vi åt mat. Tittade på tv. Sen sov vi. På lördag gjorde jag nästan ingenting. Jag lekte med Amanda och Moa. Senare på kvällen så åt vi mat. Titta på tv. Och sen sov jag. På söndag samma sak. jag gjorde nästan ingenting. Igen lekte med Amanda och Moa. Idag måndag. Då väckte mamma mig hemma i Ludvika. Sen åt jag frukost. Sen körde mamma mig till Ludvika tation. Där jag gick på tåget. Och åkte till Örebro Centralstationen. Sen åkte jag buss till skolan. Det har varit en bra dag i skolan. När skolan var slut. Då åkte jag buss till stan och fixade en sak. Sen åkte jag buss hem till elevhemmet. Jag gjorde mat. Åt mat. Gick ut och gick lite. Sen gick vi hem igen. Jag tittade lite på tv. Och fikade vi. Och ducshat. Förut har jag prata med mamma i mobil telefonen. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 17 december 2012 21:22

Hej! Igår spelade Sverige/tre kronor dom vann stort över Tjeckien med 4-0. Grattis till tre kronor att ni vann Igår. Ha en bra kväll/natt på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards