Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Anton Trygg - 5 december 2012 22:47

Hej! Nu är jag i Örebro och på Elevhemmet. Det har varit bra i skolan. Sen åkte jag buss hem till Elevhemmet. Åt mat. Gjorde läxan. Skotta snö. Tittat på tv. Jag duschat. Titta på tv. Borsta tänderna. Förut ikväll har jag prata med pappa. Och förut har jag prata med mamma. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 5 december 2012 22:39

Hej! Ikväll tog ÖREBRO HK storseger mot IF MALMÖ REDHAWKS i Malmö arena i Malmö med hela 5-1. Nu tog ni en skön tre poängare. Och nu klättra ÖREBRO HK sakta men säkert uppåt i hockeyallsvenskan. Bra jobbat och grattis till segen ÖREBRO HOCKEY. Nu är jag glad och stolt. Och kan sova så gott i natt. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 5 december 2012 13:48

Hej! Ikväll smäller det. Jag hejar på ÖREBRO HK ikväll. Jobba bra ikväll ÖREBRO HK. ÖREBRO HK ÄR KUNG. Ha en bra dag/eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 5 december 2012 10:07

Hej! Jag sovit bra hemma i Ludvika. Mamma väckte mig. Och sen åt jag frukost. Sen körde mamma mig till till Ludvika station. Jag åkte tåg till Örebro centralstation. Och buss till birgittaskolan. Ha en bra onsdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 5 december 2012 00:57

Hej! I fredag då har det varit bra i skolan. När skolan var slut. Då åkte jag buss till Örebro Centralstation. När jag kom fram då vänta jag på tåget. Sen åkte jag tåg hem till Ludvika station. Där mamma väntade på mig. Sen åkte vi till Hemköp och hämta mitt paket med jul tidningar som har kommit. Sen åkte vi hem till vasalunden. Sen kom pappa och hämta mig. Sen åkte vi till fottas mc. Och nu har vi bestämt. Jag ska få en Honda 250 CRF. Det ska bli så kul. Sen åkte vi hem till burängsberg. Och åt mat. Titta på tv. Jag har varit lite vid datorn. Sen sov jag. På lördag. Då vakna jag. Gick ner och åt frukost. Och sen gick jag och pappa ut. Och vi satte på ploggen på 4-hjuling. Och sen plugga jag. Sen gick vi in och jul pynta. Och åt mat. Titta på tv. Varit lite vid datorn. Sen sov jag. På söndag då vakna jag i lagom tid. Jag på frukost. Titta på tv. Och har varit vid datorn. Senare på kvällen då åt vi mat. Och titta på tv. Och sen sova jag. På måndag och tisdag hade jag lov/studiedagar. På måndag körde pappa in mig till mamma. Vi har barat varit inne. Och på kvällen så städa jag lite i mitt rum. Och jul pynta jag. Och åt mat. Titta på tv. Sen sova jag. På tisdag. Då vakna jag. Gick upp och åt frukost. Åkte ut med jul-tidningar. Sen åkte vi hem. Och åt mat. Sen kom Britt och hämta jul-tidningar. Sen har jag varit lite vid datorn. Senare kom Andres och hämta jul-tidningar. Sen diska jag. Och duscha jag och borsta tänderna. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton.

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards