Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Anton Trygg - 6 december 2012 22:46

Hej! Idag i skolan på sista lektionen. Då bjöd tjej gruppen hos på tårta. Sen gick jag till Friskis och svettis och tränade. Sen när jag har träna klart. Då åkte jag buss hem till Elevhemmet. Då mat. Vi hade hur husmöte. Jag Tvättade mina kläder. Sen spelade vi Uno. Och städa mitt rum. Sen titta jag på tv. Sen gick jag upp till övervåningen borta tänderna. Och gjorde iordning i mitt rum. Och Förut har jag prata med pappa och mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 6 december 2012 20:53

Hej! Jag gick inte hem från Friskis svettis. Jag var så trött och lat. Så jag tog bussen hem till Elevhemmet. Skönt och varmt i bussen. Ha en bra kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 6 december 2012 16:20

Hej! Nu har varit ute och gått lite. Och nu ska jag träna på Friskis och svettis öster. Och sen efter träningen ska jag gå hem till Elevhemmet. God vad jag är duktig idag och motionera

Av Anton Trygg - 6 december 2012 07:01

Hej! Nu är jag vaken. Jag ska gå upp och bädda sängen. Gå ner och äta frukost. Gå upp till övervåningen och borta tänderna och klä på mig. Och sen ska jag gå med landry till bussen. Ha en bra torsdag på er alla. Nu har jag jul fint hemma i Ludvika. Men jag är i Örebro nu. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards